Read my first story in my first post

Fii primul care-mi descopera povestea .. Primul care-mi ofera in schimb o alta poveste cat o mie de cuvinte.

Cel mai mare si cu drag ”Bunā” pe care v-il urez, deoarece este prima mea postare pe blog, sau mai pe scurt PRIMUL MEU BLOG. A new beginning.

Prin aceasta cale, prin urmatoarele mele posturi, vā voi deprima cu povestea mea .. Dar cine stie, poate cu acesta ocazie imi face-ti si mie cunostinta cu povestiile voastre, care trebuiau de mult iesite la iveala. Oricum girls sau presupun ca si boys, ajutati-ma ca aceasta poveste sa aiba un happy ending.

Leave a Reply

