We can be heroes just for one day.

Image

Sa spunem ca dupa un an, o luna, o saptamana sau chiar o zi grea, cineva ne ofera sansa de a fi EROI pentru o zi.. Genul acela de erou care poate schimba chiar o viata intreaga, ai intra in acest joc? Ti-ai dorii ca o data pentru todeauna sa vezi lucrurile drepte si sa nu mai ai asa multe griji? Ei bine cred ca toti ne-am dorii asa ceva.
Dar poate chiar se poate intampla asta .. De multe ori cand suntem suparati sau pur si simplu sustinem ca totul e distrus e terminat ca nu mai avem ce face, tuturor ni se intampla asa ceva, dar cum ar fi daca atunci cand avem o problema sa ne-o putem rezolva asa PUR SI SIMPLU fara sa ne mai complicam sau fara macar sa facem ca lucrurile sa fie mult mai dificile… Oare cum ar suna povestea unei fete deprimate?
      Ciitind ultimul vers din Romanul de mult terminat, lasandu-mi urmele de ruj de pe buze pe marginea cănii de cafea, trăgând ultimul fum din tigarea uitata pe marginea scrumierei, dându-mi ochii peste cap, am realizat ca viata mea inchisa-n ganduriile mele intunecate, trebuia cumva doborata. M-am decis ca era timpu sa salut dinou soarele care lenevea in fata ferestrei mele. M-a salutat si el cu acelasi zambet, luminându-mi camera, scoțând in evidenta nuantele de crem care-mi aranjau peretele. Eram o fire deschisa la suflet, numai ca dintr-un timp, acel ceva ce ma ranit cu adevarat, m-a facut sa ma-nchid in mine.
Pregatindu-mi ceva lejer de mancare, de obicei puneam efort in tot ceea ce faceam, doar ca astazi m-am descis sa las sa-mi cada lumea la picoare, incepand-mi ziua LEJER. Ce putea fii mai bine decat sa pot sa-mi imaginez o zi in care nu lucruriile, cuvintele, oamenii din jur, ma fac om, cii astazi m-am descis sa fac eu toate aceste lucuri mici sa devin MARI, si toate acestea au veniit odata cu ultimul fragment din Roman ,, Poti fii propriul tau erou, sau a celor din jur?” dupa asta am inchiis îndraznet cartea.

 

Image

si iata-ma!! Nepasandu-mi nici macar de cel mai minor lucru care misca, nici macar de cat era ceasu. Puteam sa-mi fiu priopriul erou, puteam sa-mi schimb cuvintele in orice secunda. Faceam ca lucruriile sa mearga perfect. Oamenii parca ma priveau cu altii ochi. Imi zambeau, imi dadeau Buna dimineata, chiar daca eu eram nevoita sa fac acest pas. Si da, era un nou inceput pentru mine, cine a spus ca nu ne putem schimba viata, doar cu niste regulii pe care le gandiim singuri. Am dat sa deschid usa livingul-lui si colac peste pupaza, parca soarele a sariit la mine-n brate, parca o imbratisare calda, mi-a oferiit. Era ca si cum eram gata sa renunt la tot ce ar insemna ,, grijii”.
Poate ca acela chiar a fost un inceput bun, poate ca mi-am indepliniit visul pentru o zi, si nu inseamna ca o data ce a rasarit luna, sansele mele de a fii o eroina s-a terminat. Puteam merge pe acest drum oricand, suntem prioprii stapanii pe cea ce ne doriim si ceea ce vrem, de ce trebuie sa decida cineva zilele in care noi vom fii fericiti? Intradevar sunt momente dificiile in viata, care cu chin cu vai, noi le traiim, dar sa nu uitam ca exista si moment care daca s-ar putea, le-am traii toata viata, nu ne-am plictisi de ele probabil veci.
Oricum Girls, sau dinou probabil si Boys, dar am folosit mai mult termenul Girls, deoarece si eu sunt fata si de multe ori numa o fata poate intelege prin ce trece o alta fata, avem noi un simt dezvoltat, nu-i asa?
Oricum, revenind la titlul subiectului, ,,We can be heroes just for one day” DA evident ca putem fii, si ca sa va demonstrez ca puteti, incercatii, ,,De cele mai multe ori din experiiente invatam” e ca si cum ,, Daca incerci poti sa pierzi, daca nu incerci ai pierdut deja”. Uite organizeaza-ti o zii mai lejera, o zii din weekend, sau in cazul acesta ca tot a veniit vacanta, o zi din vacanta, fa-o sa fiie perfecta, fa-ti o lista cu tot ce ti-ai dorii sa faci, fa un bine, nu lasa pe nimeni sa-ti stice acea zi, dar nici tu nu strica ziua cuiva, fa o scimbare-n viata ta, mai modifica cate ceva, probabil te va face sa te simtii mult mai bine. Cel putin la mine a mers. E timpul sa va rasfata-ti umpic, uita de toate nelamuririle.
Sii … daca tot v-am povestit povestea mea, chiar mi-ar placea sa citesc si eu macar o intamplare din viata voastra, o decizie. Fi-ti eroiine fetelor!!!!

 

Leave a Reply

