Duminica!! Pune-ti dorintele-n aplicare

Sa ghicesc, trezitul pe la 12-1 este prima dorinta pe care orice om, sau probabil 90% dintre oameni si-o doresc ,dar 90% dintre ei o si practica. Insa in afara de asta ce ar mai putea fi? Orice, o dorinta pe care in timpu saptamanii nu o poti indeplinii.. Oare ce si-ar putea dori aceasta fata mai special aceasta duminica, numai a ei!!

In afara de faptul ca odata cu trezirea vecinilor s-a dus si somnul meu, dar bine-nteles ca am continuat sa lenevesc in pat aprinzâdu-mi o tigare pe care o dorisem de ceva ore, mi-am verificat si contul de twitter, si mai devreme sau ma tarziu m-am ridicat din pat , continuând cu o baie calda, aveam de ales intre un dus racoritor pentru faptul ca eram mahmura dupa o ,,Sambata seara” sau o baie calda. Vazand ca vremea continua  sa fie stearsa, am ales a 2 varianta. Bine-nteles ca nici cafeaua cu mult zahar nu a lipsit.
Cam ca deobicei, dupa ce-mi puneam in aplicare planul meu de reînviere, adica cel descris de mai sus, ma tranteam pe canapea cu ceva de rontāit in mana si imi inecam amaru in emisiuniile de duminica. Ia stai asa, m-am gandit eu. Stiind ca maine dinou e luni, adica vroiam sa spun DIN NOU E LUNI!!! Si ca de obicei toate problemele imi cad lunea, m-am gandit eu asa ca daca as rezolva o parte din ele probabil asa zisa ,,LUNEA” ar fi mai lejera.
Cand am spus o parte din probleme ma refeream, sa incep sa-mi pun dorintele-n aplicare. Nu de alta da mereu lunea sau in timpu saptamanii imi vine cate o idee dinaia de imi taie tot cheful de scoala.
-imi amintisem de super petrecerea de sambata seara, unde gāstile de fete purtau toate tricouri taiate in mod trāznet.
Sau
-chiar vineri seara am reusit sa trag cu ochiul printr-o revista, si chiar vazusem acolo o freza care in mod sigur trebuie so incerc.
Hmmm saau
-dând cu ochiul umpic prin frigider am vazut ca nu mai am nimic de mancare gatit, si mi-am amintit de tortelini, nu incercasem niciodata sa gatesc tortelini, dar aveam ocazia.
Oarecum daca as sta sa ma gandesc la toate, mi-ar trebui sa-mi iau maine concediu de la scoala..!!!

Si revin umpic la realitate, girls, boys, chiar mi-as dorii sa aud unele dintre dorintele voastre care sunteti gata sa le puneti in aplicare. Kisses

Leave a Reply

