Vin dulce, dragoste amara .. Si vecinii!

Parca nu mai taceau..

Si cam asa incepuse .. defapt, era bine daca totusi incepea ceva, o dupa-amiaza epuizata si obositoare, si mai ales chinuita de certurile vecinilor de cel mult un ceas. Nelipsitul vin care parca incepea sa se evapore si el de la atata stres, mâinile transpirate care ne uneau, si muzica pe fundal cu care ramasem de ceva timp in urma din cauza VECINILOR.

Cam asta era. Dupa cel mult o luna si ceva nu mă mai incurcasem cu niciun baiat. Puteam spune ca era o ocazie, mai ales stiind ca era vineri. Relaxanta vineri, care se transformase in pastile de cap, si ceaiuri antistres.Puneti-va-n locul meu.!!!

Cu o zi inainte aflasem ca picasem unul dintre nenumerosul si importantul examen, cu tocmai o saptamana in urma imi picase fisa sa dau de politie exact la puncutul culminant, care bineinteles s-a terminat fara permis 20 de zile, care asta insemna ca eram cam blocata in casa. Preferam sa gasesc o scuza buna profesorilor mei decat sa merg pe jos.

Si tocmai cand credeam ca era prea frumos sa fie adevarat, vecinii mei si-au inceput ziua cu o mica cearta care intr-un final sa adeverit fi un mare dezastru. Tipete, Lovituri si chiar si divort. In caz ca ma alegeam cu o bursa mai mare, faceam acest gest dragut si aveam bunul simt sa-mi platesc vecinii pentru o zi de ,,Dragoste ca la carte”

Oarecum vinerea mea s-a sfarsit cautand pe Twitter un alt ,, usuratic” care-l puteam inchirea macar pentru o zi, asa ca de ,,Vrajala-n doi” vorba aia, imi erau supusi pana la urma

Trust me, more happy without neighbors.

Girls, o sa fiu directa, daca aveti intamplari de genul, chiar va rog sa mi le povestiti.

Leave a Reply

