Lasa-te pe mana modei

20130508-170015.jpg

Da, da si eu iubesc si visez acelasi lucru..!!

Si presupun ca stiti la ce ma refer mai exact, daca nu la un dressing ca cel din imagini, atunci la ce altcvea!!
Sā fiu mai explicida!! (Nu, nu voi incepe cu ,,a fost odata..”)

Orice fata la randu ei viseaza la un ,,dressing” ca cel din imagini, cat mai mare si cu cat mai multe hainute, papuci, accesori.. , CAT MAI IMPOSIBIL. Si ce daca, astea sunt fetele, mai greu de inteles dar sa fim seriosi ce v-ati face voi fara “femei”. EXACT.
Suntem o enigma, suntem ceva de pretuit dar in primu rand suntem menite sa fim IUBITE.

Revenind iar la acel vis din imagini, probabil uitandune zile intregi la tot felul de outfit-uri pe diferite site-uri gen http://www.weheartit.com, tumblr si multe altele, de pe care nu ti-ai mai lua ochii, imaginandu-ti cum ar fi daca le-ai avea si diferite ganduri care iti fac ziua mai buna. Si cu siguranta pot spune ca hainele, papuci, si accesorile sunt lucrurile pe care cu fara doar sau poate le-am iubii mereu, of course si money, dar asta prea putin conteaza.

20130508-172257.jpg

Inca cateva imaginii care mi-au sarit in ochii si dupa care imi lucesc ochii, pentru ca altefel nu se poate.

Ok!! Acest articol a fost cat se poate de discret, scurt, poate putin cam sec, n-a fost vorba de nici o povestioara de-a mea, am fost doar eu gandurile si tastatura.
M-am gandit mai bine si acum deocamdata no sa mai scriu despre ,, No name, one story” am sa pun ceva poze, ceva tutoriale si I hope you enjoi it!!

Leave a Reply

