Who else wants a relationship like this?.

Tot ce-mi doresc e o relatie de lunga durata!!!!!
Deci cred ca am auzit sau vazut aceasta fraza de prea multe ori, dar voi cele care va plangeti sau mai bine zis care chiar isi doresc o asa zisa ,, best relationship” de ce nu faceti ceva in legatura cu asta? E epic.

Dând niste click-uri fara sa vreau pe niste poze zic eu ,,dragute, romantice” cum vreti voi sa le spuneti, am ajuns pe niste pagini numai cu “cupluri”. Bineinteles la prima vedere a fost un ,,ooooo, ododdo” stiti si voi chesti de genu dragalase, dar gandindu-ma mai bine, sau uitandu-ma mai bine, mi-am dat seama ca decat sa stau sa ma uit la pozele altor cupluri, mai bine as aprecia pe cel de langa mine, sau daca se intampla sa n-am un partener, as incerca sa-mi fac unul, in cazul in care sufar asa mult, sau imi doresc pe cineva langa mine.
Ok!! Sa nu luati in seama chiar orice “gluma” mai seaca, ca pana la urma urmei e nevoie si umpic de divertisment.

Lăsând glumele la o parte, si trecand de la un subiect la altu, as vrea sa insir cateva exemple de cupluri pe care chiar le-as da ca si un exemplu in viata tuturor tinerilor si adolescentilor care nu stiu sa-si aprecieze partenerul.
Nu voi sari acum de “ordinary couple” la Brad Pitt si Angelina Jolie sau Romeo si Julieta. Ei bine nu,pentru ca nu traim chiar numa din filme si in momentul de fata chiar nu stim cat de bine se simt impreuna aceste cupluri din lumea reflectoarelor.

Alina Ceusan

20130501-174639.jpg

Ioana Grama

20130501-174744.jpg

De ce am ales aceste 2 cupluri?
In primu rand ca sunt de-ai nostri adica ROMANI.
In al doilea rand pentru ca ei ne demonstreaza ce este sa fi iubit cu adevarat.

Nu vreau sa fiu prea melancolica dar cu siguranta cu toti v-ati dori un partener/ o partenera sa fie exact precum aceste 2 perechi de cupluri.
Sa fiu mai pe scurt si la obiect, daca chiar va doriti o relatie de lunga durata, urmaritile pe @alinaceusan si @ioanagrama pe instagram sau facebook, pentru a vedea un happy couple exemplar.
Hope you enjoy it.

4 responses to “Who else wants a relationship like this?.

  1. Cat esti de draguta!! Multumim, ma bucur ca suntem un exemplu pt tine si iti doresc sa iti gasesti jumatatea 🙂 sa simti ca esti iubit e cel mai frumos lucru. Te pup

  2. Foarte dragut articolul, insa iti sugerez sa ai grija la greselile gramaticale pe care le faci. Ele te vor trage in jos si..este pacat, mai ales daca apreciezi niste cupluri din Romania, sa nu apreciezi si limba romana. Oricine greseste, dar esti inadmisibil sa scrii “face-ti”, “lua-ti”, “umpic” , “va-ti”, “urmaritile” etc. Nu mi-o lua in nume de rau, este doar o opinie si un sfat. O zi insorita!

Leave a Reply

