De ce mi-am facut acest blog??

Stând in pat, lucrând la un proiect pe care trebuia sa-l fi terminat de cel putin 2-3 saptamanii , numai ca ramasem umpic in urma cu materia din cauza unei vestii oribile ” moartea verisoarei mele” . Mda totusi, nu mi-a fost tot una, mai ales stiind ca nu avusem niciodata o surioara mai mica sau un frate, ea a fost exact ceea ce-mi dorisem in ultimul timp, doar ca a fost ca o sora mai mare pentru mine, da era cu 1 am mai mare … Trecem peste, ma chinuiam sa-mi descifrez scrisul din carnetelul cu notite, cu ceașca de ceai in mana, savurând unii din biscuitii cu crema de ciocolata pe care ii cumparasem cu o seara inainte de la un non stop. Cine stia ca la 2 noaptea mie mi se va face pofta de biscuiti cu ciocolata?. Incercând sa-mi pun mintea la contributie, ceaiul care parca-si facea efectul, limpezindu-mi mintea, dintr-o data imi venise o idee cat se poate de vagā, ma pus pe ganduri nu prea mult pana sa realizez ca era chiar o idee “Bună”. Bunā in sensul de grozava, daca la asta va-ti gândit. Mi-am aprins laptopul, sau mai bine zis i-am deschis clapeta si nici dupa 2 minute de gandire m-am apucat de treaba. ” Get your own Blog” atat mi-a fost pana sa ma indragostesc de statul degeaba si scriind fara randuri pe un blog care probabil nu mi-l va citii nimeni. La inceput am crezut ca va fi ceva temporar sau de moment si culmea ca mereu cand ma apucam de ceva dupa 5 zile ma saturam. Si uite unde am ajuns. 12 posturi , vizualizari, vizitatori alea alea .. Can’t belive.
Trecem si peste asta. Eu la inceput am vrut sa fac un blog despre viata personala. Dar gandindu-ma mai bine , am spus ca pe cine ar interesa viata mea personala, si asa mai bine fac ceva gen ” povestii dramatice” pentru simplu fapt ca inca traiesc un vis horror , si viata mea e o drama totala, ati cam observat ca povestiile mele nu sunt tocmai roz. Si acum stiti de ce!! Chiar mi-e dor de ea, si chiar simt ca cineva trebuie sa ma asculte, sa-mi citeasca gandurile scrise pe acest blog, si sa-mi urmareasca viata mea dramatica.

Dupa cum observati nu sunt tocmai ” perfectionista” in a scrie un post, nu numai ca nu prea am timp nici sa mananc uneori si deastea tot intarzii cu posturile, chiar mi-ar placea sa-mi fac mai mult timp pentru visul meu, dar asa a fost menit sa fie. Nu nu sunt perfectionista,poate nici “buna”, sunt un fel de “incepatoare” si da pentru ca sunt numai la inceput cu posturile, de multe ori vin repede sa scriu si pana scriu imi uit cuvintele, si apoi stau sa-mi caut cuvinte potrivite pentru a nu fi doar asa niste randurii aruncate, de multe ori pozele sunt cea mai mare porblema de a le cauta,mdar macar se termina cu bine, si da, probabil ati observat ca posturile mele sunt foarte scurte si cam neterminate, dar asta e modu meu de a gandi, si de a lasa lucrurile pe gândite. Nu va asteptati sa scriu fara nici o greseala pentru ca de multe ori cu o mana scriu pe blog iar cu o mana mananc, sau de multe ori astept in trafic sau cu o mana scriu in caiet si cu o mana scriu pe blog in timpul cursurilor.
Probabil va mirati de ce am tot timpul ocupat? Ei bine, am sa-mi fac odata timp sa va explic cam cum sta treaba. Desigur daca va intereseaza. Si apoi mai e si treaba ca am impresia ca scriu degeaba , ca ma chinui sa scriu degeaba , ca nimeni nu-mi citeste blogul … Ahh , asta ar putea fi una dintre dezamagirile pe care le simt in acest moment.

As vrea sa pot sti macar daca o persoana sa chinuit sa-mi citeascaaceste randuri?? Chiar mi-as dorii un semn, un comentariu, un follow, macar ceva.De mult ori imi vine cheful sa scriu pe blog dar gandindu-ma ca iar scriu degeaba si ca nimeni nu citeste , ma lasā rece si imi piere tot cheful. Si probabil deasta scriu asa putin asa greu, deoarece nu mi-e tot una sa stiu ca scriu de fraereā. Daca as stii ca cineva chiar imi apreciaza aceasta munca depusa, atunci chiar as scrie cu prea mult drag.

As dorii sa urmaresc bloguri, sa citesc cat mai multe posturi interesante, sa raman uimita, sa dau diferite bloguri ca si exemplu de “blog preferat” dar daca voi nu-mi lasati commuri cu blogurile voastre nu prea am de unde sa stiu..

Fācandu-mi spaghete cu sos, gandindu-ma cum ne-am putea imprieteni ca intre bloggāri, m-am gandit sa-mi fac un cont de instagram cu numele NoNameBlog si sa-mi da-ti follow toti ce-i care mi-ati citit blogul , iar eu vā voi da inapoi. Astept pareri, follow-uri, comentari si alte lucruri ce ne-ar putea apropia.

Am sa insir cateva motive de ce mi-am creat un blog.

1. Am vazut la multā lume
2. Mereu mi-a placut sa scriu, pe un site, pe un blog, sa scriu o carte, sa-mi exprim
dorintele undeva, sa-mi exprim opinile, dar mai ales povestiile.
3. De cat sa ma joc , sa stau pe facebook, sau sa ma uit la diferite videoclipuri pe youtube, mai bine prefer sa scriu calumea pe un blog.
4. Urmārindu-i blogul lui Chiara Ferragni, m-am gandit sa incerc si eu.
5. Pentru simplu fapt ca ma atrage.

Ok, fetelor cam aceastea sunt cerintele, next post, Invingetii Lenea!! Hope you enjoi it.

20130515-183439.jpg

One response to “De ce mi-am facut acest blog??

  1. Ti-am citit cu placere mai multe posturi si vreau sa iti spun ca scri foarte frumos, iar cu multa munca vei ajunge sa iti indeplinesti singura aceasta dorinta, sa ai un blog popular care este citit si apreciat. Secretul este sa atragi prin calitate si nu prin cantitate. O alta solutie mai usoara pentru a-ti face un renume apreciat este sa scri pentru alte bloguri mari.

    Mult succes in ceea ce faci!

Leave a Reply

