Dependenta totala, drog curat!!

Sunt singura care ii se intampla deseori sa nu-si gaseasca perechea de la șosete??
Care atunci cand se grabeste ba ii se blocheaza cheile in usa, ba nodul de la șiret e prea strans … DAMN!!
Ce ciudat! Sau mai bine spus AWKWARD, pentru ca azi chiar daca eram putin in criza de timp nici una din chestile astea nu s-au intamplat.
Telefonul care ma avertizase ca la o anumita ora trebuia sa ma duc sa-mi ridic bursa scolara si bineinteles pe o alta linie telefonica “ex-ul” care-mi transmitea enervant de mult inivatii la un POKER NIGHT, sau mai bine spus care-mi facea fel si fel de propuneri pentru a fi sigur ca eram prezenta cand el pierdea jumate din ce avea !! Nu e vorba ca nu-mi plac jocurile acestea, slava domnului ca nu eram implicata intr-un joc de genu. Omul asta e un soi nebun.
Tot ce-mi trecea acum prin cap era … Cu ce sa ma imbrac? Sa merg? Ce poate fi mai patetic decat asta? Eu fumand fara oprire in timp ce ochii-mi fug prin cartile altora.
Si ajungand la o hotarare, probabil nu prea matura dar macar asta facea ca o latura din mine sa semene cu a “FIONEI” stiti si voi din serialul Shameless. YES!! Cum spuneam chiar daca hotararile mele nu sunt prea mature , macar sunt facute cu cap.

Traversând printre raioanele unde se aflau BATH and BODY, sperând sa se termine si ziua asta cu o baie fulgeratoare si cu delicioasele macarons.
Ne putând sa ma decid dintr-e lip gloss-ul maybelline sau essence, dar uitându-ma mai bine pe raft cu coada ochiului am dat peste lip gloss-ul de la DIor care fara doar sau poate l-am pus in coș.
Tot felul de reprezentati, diferite firme , diferite produse care ma retineau din a ajunge odata acasa, si care pur si simplu nu fac altceva decat isi lauda produsul. So, I hate them.

-A new vocal message.!!
Chiar nu puteam fi lasata in pace pana nu-mi faceam prezenta intr-un bar unde se joaca non stop poker? Sau bineinteles alte jocuri de noroc. Fine!
Nu eram genu de persoana care atunci cand isi face prezenta undeva, metaforic vorbind , e ca si cum atunci sa trezit sau mai pe scurt “Nu-i pasa de figura ei, sau de impresia pe care o da asupra ei”. Din contra sunt atenta pana la cel mai minor lucru cand e vorba sa ies undeva sau sa vina cineva la mine, fac in asa fel incap sa fie totul pus la punct, dar in seara asta probabil stiind ca s-ar putea termina carând oameni in spate, a, ales sa-mi iau ceva mai sigur.
Am ales o pereche de tenisi de la all star, un shirt with a big V cut si o pereche de jeansi mai larguti pe picior. Refăcându-mi buclele de data asta mai natural.
Parcand masina in fata unei oglinzi care se reflecta cam tot ce se intampla prin jur. Pas dupa pas, am deschis usa barului!! Plin.
Poate ca nu era chiar locul meu pe aici dar incercam sa ma adaptez in toate situatile.
L-am vazut!!
Si da, ma ginit de la departare .. Am gemut si mi-am continuat drumul. O mie de priviri care te atentionau, buze lipite de paharele care le vedeai peste tot.
Keep it calm.
Buze rosii, suspender tights, si scrumuri de tigari.
Imi facusem fara sa vreun un loc, destul de inghesuit langa una dintr-e “buna prietena, dama de companie” a colegului meu.
Privind lung care era fara sfarsit jocul care se desfasura langa mine.
Mi-am scos un servetel din plic, si mi-am sters transpiratia de pe frunte. Urasc asta!! Aveam emotii pentru prietenul meu si incepusem sa transpir foarte tare.
Fara sa vreau mi-au fugit ochii la apratele de langa. Putea, sa recunosc, la inceput mi-a cam fugit asa un gând, dar mi-am reluat ochii la jocul de poker.
-un shot de tequila aici!!
Nici macar ametita, m-am ridicat si m-am indreptat spre sparatele norocoase care 2 tineri si-o mândra au plecat cu ceva dublu decat au bagat.
Mii de zambete indraznete se indreptau se mine. Multe amenintarii si avertizari la randul lor, dar ce era sa incerc?? Primisem bursa pe o luna, cine stie poate ma aleg cu ceva pe cel putin 2 lunii.
Si cam asta a fost!!!!!!!! Cum sa terminat seara?? Who know’s?
Portia triplă, hotel room, si benzina pe km intregi.
But, next day? Am pierdut mai mult de jumate din tot ce aveam. Si cu cat am mai ramas? NOTHING, i-am bagat pana la ultimu ban.
Cam asa mi sa desfasurat saptamana. Dar partea cea mai rea este ca, cum primesc banii, se duc ca pe ape .. Oare chiar m-au afectat atat de mult aceste aparate, numai caștigând intr-o noapte?
Tot ce primesc se duce in aparate. Iar daca nu su t banii, amanetul mi-e si el drag, si tot transform pana la urma in ban care pana la miezul noptii dispare.

Oare chiar mi-au devenit aceste lucruri atat de dependente??
href=”https://nonameonestory.files.wordpress.com/2013/06/20130609-002858.jpg”>20130609-002858.jpg

My answer: of course ca acestea creaza dependenta, e mai mult decat un drog curat!!! E ceva periculos de dependent, doar in cazul in care ai stapânire pe tine, iti cunosti limitele si esti asigurata. Apreciez acest gen de oameni care isi cunosc limitele si lungul nasului.

Imi povestise odata toate acestea o persoana!! Mai mult decat amanunt cu amanunt ma facut convinsa ca nu numai drogul sau tigarile te fac insusi dependente. Be carefully!!! Kisses X.

20130609-003037.jpg

Leave a Reply

