Alb pur & Blue Lagoon.

20130701-011827.jpg
Ce poate fi mai frumos decat albul pur sofisticat si elegant.
Presupun ca fiecare dintre noi vede albul cu diferiti ochii. Uni vad albul ca si o culoare ștearsa precum si griul, altii ca si o culoare de sfarsit .. Fel si fel de păreri. Ei bine, pentru mine albul este ceva ce inspira simplitatea de multe ori, un om vesel, o culoare eleganta precum si rosul, o culoare CURATA din toate punctele de veder. Sper ca-mi intelegeti sensul cuvintelor.
O rochita sau chiar o rochie alba, imi inspira mereu “FERICIRE” precum rochia de mireasa cand o porti pentru prima oara.

O camera alba, imi inspira ceva sofisticat, ceva modern, ceva dechis, o incapere deschisa. Un tapet alb, mobilierul albul pur si lenjeriile de pat albe urmata de o bucata de covor alb pufos este ceea ce mi-am dorit mereu

20130701-012342.jpg

Toate acestea imi inspira o camera primitiva, o camera deosebita in comparatie cu o camera “paleta de culori” .

20130701-012738.jpg
O tinuta alba combinata cu ceva crem sau alte culori deschise, dă mereu se eleganta.

Cu o camase alba, nelipsitul ceas, stralucitorul argintiu care sclipea la raza soarelui, cu parul in vânt urmat de niste bucle, mascara care imi scotea albastrul pur in evidenta, lip glossul care-mi facea ca buzele sa-si arete forma, ma indreptam spre evenimentul de cockteil-uri care avea loc intr-un loc bine pus la punct. Picior peste picior, eleganta mea iesea in evidenta.
Tigarea dintre degete care scotea fumul fin, ma facut sa ma simt mai ceva decat elegant, m-a facut sa ma simt in pielea mea, si asta era de ceea ce aveam nevoie.

Poate ca exista si un dezavantaj la alb. Faptul ca esti mereu atent sa nu te patezi cu ceva, pana la urma tot se intampla dezastrul sa te asezi fara sa vrei si sa te trezesti cu o pata pe fese. Damn!!

Dar de Blue Lagoon Eyes? Ce credeti?
Nu sunt ei ochii care prima oara ies in evidenta? Care-ti sclipesc numa uitându-te la tine?
Ei sunt. Frumosi atragatori ochii albastri care de multe ori fara sa vrei te lasi pacalit de o mare pura allbastra

20130701-014810.jpg

They are sooooo beautyful. AMAZING.

20130701-015005.jpg

Malul marii, adâncul mări albastrui, cerul care parca-ti zâmbeste cand se transformă-n albastrul senin, iar ochii care strălucesc la fiecare rază de soare. Rochita alba care-ti șade pe piele urmata de o bratara ratacita … Rece!! Apa marii rece, iar nisipul fin care ti se lipește de tălpi.
What can I say? AWSOME.

Leave a Reply

