On the street.

Pentru inceput as vrea să va multumesc tuturor pentru numărul mare , spun eu, de vizitatori si vizualizari. Si acum iara vine vorba mea, “don’t give up” , sooo, Thanks everyone.
Iar ca tot am inceput cu tema “on the street” am sa va spun, sau mai bine spus, am sa va arat ce am facut in aceasta seara. Daca mi-ati fi urmarit blogul acum cel putin 5 minute, ati fi descoperit deja, si sa va spun si de ce, pentru ca fara sa vreau lucrând la un proiect pentru blog pe un anumit site, am uitat sa dezactivez “share on my blog” .
Asa deci sa revenim de unde am rămas, m-am gandit sa fac un post despre “cum sa te imbraci pe strada” mai simplu spus, dar cand o spun in engleza suna mai fashionista ” on the street”, bine aici e vorba si la ce strada ma refer. Pe romana fiind spus, ma refer la faptul ” ce sa porti cand mergi in oras” something like that.
Cum unii dintr noi calatorim foarte mult, sau macar cum tot e vara, atunci cand mergem in concediu, si seara sau zi fiind , ne gândim sa iesim ori pe faleza, daca suntem pe la mare, ori sa vizitam ceva.
Desigur fiecare isi alege tinuta dupa gust, dupa local, sau bine inteles dupa ce are. Dar am reușit , stând pana la ora asta, nu de alta dar maine ma prezint la ultimul examen, thanks god!! M-am gândit sa fac cateva colaje cu poze , cu outfit-uri, din diferite catwalk , sau pur si simplu tinute alese de mine.

Prima tinuta, the first outfit , ca sa spunem asa, am ales un brand Givenchy.

 

 

givenchy
<a target=”_blank”

Am ales brand-ul givenchy, deoarece cand vine vorba de feminitate si eleganta, el este mereu printre favoritul meu. Nu-l pot compara chiar cu ysl sau christian louboutin sau multe alte brand-uri superbe. Toate imi plac, dar outfit-ul acesta chiar am vrut sa fie primul pe care-l postez.

 

 

 

on the street
<a target=”_blank”

Aici am ales niste hainute la alegere, nu au un brand anume, dar aceii pantofi, pe care am pus ochi impreuna cu geanta aceia, chiar m-am gândit sa formez un outfit dupa parerea mea acceptabil.
Evident nu toti avem acelasi gusturi, dar având in vedere ca am mai tras cu ochiu , pe pagina de la chictopia si dsquared2, m-am inspirat putin. Anyway , am observat ca se poarta din nou pantalonii mai lărguti.

 

 

 

on the street
<a target=”_blank”

Acest outfit, care este si el printre preferatele mele, unde am dato exemplu pe frumoasa Chiara Ferragni ( the blonde salad ) presupun ca deja ii urmariti blogul, asa, am ales unu nu atat de casual, dar nici foarte elegant precum cel de la Givenchy.

 

 

on the street
<a target=”_blank”

La the bling ring, mi-au placut tinutele fetelor cât si baiatului si am ales ceva mai relaxant. Un pahar de starbucks, delicioasa cefea dupa care lingi paiul, si nelipsitii ochelari de soare, doar e vara, dar in tineti minte nu in toate orasele vara se simte.

 

 

 

on the street
<a target=”_blank”

Primul făcut, dar postat ultimul, acest outfit l-am făcut pe baza weheartit.com , am vazut o pereche de pantalonii in acest gen si m-am gândit oare cu ce ar merge ei combinati?? Si intr-un sfârsit de cugetat mi-a iesit si asteptatul outfit.

Dupa cum spuneam, sau mai bine spus dupa cum ati vazut am facut o pagina cu “Outfit” si da acestea ar fi trbuit puse in acea pagina, doar ca tema fiind spusa “on the street” am ales sa incep aici si sa continui in pagina outfit-uri. Maine voi mai face cateva colaje in aceste genuri, bineinteles doar cu outfit-uri dar am nevoie de cateva ideei, am sa va vorbesc despre Polyvore, dar presupun ca stiti deja destule. Kisses.

Leave a Reply

