The fashionisto collaboration.

Bună! Fiind si cel mai potrivit cuvânt de inceput, pentru simplul si bunul fapt ca am terminat cu glorie ultimul examen, si pe de alta parte, savarina urmata de o tigare care ma facut sa-mi incep calduroasa zi in underpants, un fel de boxeri, doar ca mai lejeri, si o camase, asa cum imi place mie so numesc un fel de boys chemise. Deci sa revenim, bună fetelor! Fete minunate ce sunteti, si nelipsitii baieti, bună si voua!!

Ce este the fashionisto? De ce am ales sa vorbesc despre the fashionisto, si am inceput chiar si o colaborare, cu o blogărița, fosta colega, si o alta fosta prietena care se ocupa de picturi, picturi make up, picturi pe unghii .. Etc.
Ele fiind colege de facultate, am reusit sa iau legatura cu ele, si vorbitul orelor in siri care ne-a facut sa ne amintim de diverse lucruri. Sfarsitul terminânduse cu o invitatie in oras, la un ceai ca intre bloggeri.
Am sa va explic de ce am ales the fashionisto, dar acum trebuie musai sa-mi gasesc outfitul potrivit. Eram ceva de genu: “am de ales intre asta, cea de acolo, si bluza aia”
“Nuu, mai bine trec la o fusta”

Dar intr-un sfarsit de cugetat si cautat, am cazut intre 4 parfumuri cu miros deosebit, pe care nici cum nu ma puteam decide.

20130703-125659.jpg

Dar ca sa nu regret dupa aceea ca am ales dior si de ce nu am ales chanel sau ce mai erau pe acolo, intr-un sfarsit am ramas la Aqua di Gio , G.Armani. Un miros nu atat de dulce, si nici ametitor.
Sa nu ma mai lungesc cu vorba, am intrat in cafenea, unde ele sedeau la o masa de trei persoane.
Erau frumoase, cu stil imbracate, si la una dintre ele i-am remarcat frumosul parfum de la Bvlgari Jasmin Noir.
Comandasem o limonada cu miere, da stiu ca am spus ca mergem la ceai, dar era metaforica vorba mea. Am continuat sa ne uitam una la alta, spunând cat de mult ne-am schimbat, mai cate un compliment, mai cate o tigare, am reusit sa ajungem la subiectul the fashionisto.
Cum spuneam, the fashionisto, este un blog si un site the moda in acelasi timp, la fel ca si Sartorialist. Sunt doua bloguri mari cunoscute. De ce am facut o colaborare despre the fashionisto? Pentru ca, cum am mai spus ca una dintre ele este tot bloger, a reusit sa ia legatura cu cei de la the fashionisto, facand o colaborare, unde m-a implicat si pe mine, am sa va povestesc mai mult pe parcurs. Vorbind despre blog, si cum am mai spus ca vreau sa va vorbesc despre polyvore,una dintre ele, sau mai bine spus cea care se ocupa de picturi, mi-a oferit o surpriza pentru voi, am sa va spun in postul urmator.
Trecând orele, noi inca ne aflam la masa, de data asta cu un latte machiato, care a fost umpic cam dulce, una dintre ele mă intreaba. -am observat ca ti-ai schimbat tema si numele blogului!
Daa, mi-am schimbat tema, deoarece , recunosc la inceput am sous ca aleg o tema simpla pentru povestile mele, dar acum ca am cam terminat cu “one story” am terminat si cu acea tema cam simpluta. Renuntând la parte cu “one story” lasând doar No Name Blog, because i’m undercover, m-am gandit ca sa nu fiu prea undercover si cu inceperea acestei noi colaborari sa fie ceva de genu “No Fashion Name” !! Great.
Fetele de lânga mine va saluta si ele, so cam ar trebui sa inchei deoarecem, ne-am cam pierdut ochii in telefoane toate trei, va dati seama cum arata, era ceva de genu

20130703-131816.jpg

Si ca sa nu uit, dupa cum v-am spus ca mi-am gasit greu tinuta, cam poate prea greu am ales ceva in genul acesta. Special dupa poza m-am luat , la partea cu fusta si bluza, cu toate ca sunt diferite.

20130703-131938.jpg

Kisses.

Leave a Reply

