Despre Polyvore.

Stiu, stiu, ca acest articol trebuia postat de cel putin 3 zile, soo, sorry, si voi incerca sa fie totul cat mai bine pus la punct, deci printre randurile din acest articol am sa va spun si de surpriza pe care v-am pregatito in cinstea ” lansarii blogului” a vechii mele prietene. Dar mai intai vreau sa va vorbesc despre polyvore.
Frumosul site , magazin online, la fel ca si dsquared2 , un site de moda unde iti poti creea singur tinutele, outfituri-le, si daca va intrebati cumva cum am creeat tinutele, i mean , collage with outfit, le-am creeat pe minunatul site polyvore cam de unde incepe toata povestea.
In urma cu ceva timp cand mi-am cumparat prima rochita de pe acest site, si pot spune ca 3 evenimente la rand m-am prezentat in aceiasi toaleta de seara (tinuta cocktail) urmata de un parfum de la CK (calvin klein) one summer, (nu m-am putut abtine, sa nu-mi prezint si parfumul) sa revenim la rochita, ceea pe care am puso separat de celelante avand un material fin si usor de agatat. In toate aceste randuri am vrut sa rezum ca, (rochita) avand un pret mai marisor, a meritat din plin schimbul.
Tot ce inseamna polyvore imi suna recunoscator, si oricand de urmarit, si e totul atat de simplu, stiti si voi atunci cand va cautati un top, niste pantaloni si nu gasiti pe nici un site, intrati frumos pe polyvore am pus site-ul mai sus, inrati pe el, va conectati ori cu twitter sau facebook, si mergeti la creeare si veti avea de cautat haine, iar in momentul cand ai scris “top” ori “t shirt” iti va arata fiecare in parte unde o poti gasi.
Si acum sa trecem la ce am ramas si la ce este mai important. Dupa cum ati vazut din postul interior, in care am deschris pe scurt iesirea mea cu fetele, care mi-a facut o mare placere, si dupa cum v-am mai spus ca una dintre ele, mai pe scurt cea care se ocupa de picturi, mi-a facut o propunere care suna cam asa. Daca tot am ales sa vorbesc despre polyvore, si in postul “on the street” am ales sa creez niste outfituri de la diferiti designeri si diferite brand-uri, venind cu propunerea Dianei , am ales impreuna, toate trei, ca mai bine nu se putea, am ales sa organizez un fel de giveaway, ce inseamna asta?? Uite cum sta treaba.
Intru pe situl polyvore, care se afla mai in sus, dai la creeare, si presupun ca stiti ce vreau. Vreau sa-mi creati cel mai “amazing” outfit, in care sa contine ce tinute la alegerea voastra.
In ce consta giveaway?
Voi imi trimite mie poza cu outfitul la adressa de email nofashionname@yahoo.com, apoi uitanduma peste ele, voi alege un outfit castigator, care se va alege cu una dintre aceste

20130709-021637.jpg

Sooo, ca sa nu o mai lungim cu vorba, astept emailul vostru.

Leave a Reply

