Tu cu ce iti asortezi accesoriile?

In urma cu 5minute, cand a sunt interfonul, ciudat moment , pentru ca puteam fii sigura ca nu asteptam pe nimeni in mod clar, dar sa nu mor curioasa, am raspuns cat se poate de normal, nu de alta dar mi-a cam plecat vocea dupa inghetata pe care o savurasem ieri fara mila.
Si sa trec direct la subiect, pentru ca asta urmarim de la inceput, mi-am comandat niste accesori jewelry, si mai exact, niste bratarii casual, si cateva mai elegante, niste coliere care merg cu niste shir-turi imprimate, si o bratara de picior.
Nu ma asteptam sa vina asa repede dar bucuria a fost mare. Dar sa ne legam de subiectul articolului, de titlul postului in special, am inceput sa-mi caut la fiecare accesoriu cate un outfit potrivit, un top, o geanta,niste papucii sau orice lucru ce il poti asorta cu un accesoriu jewelry.
Voi cu ce vati asorta in mod special un lant mai elegant sau unul casual , o bratara care trebuie musai sa iasa in evidenta, niste cercei care cu un simplu coc ies si ei in evidenta, sau cu ce ati asorta o sapca cat si o palarie?

20130713-181552.jpg

Ce inseamna pentru voi “a pune niste accesori pe tine”?
De multe ori, cand iti alegi tinuta pe graba, nu pentru ca nu ai timp, da pentru a nu-ti pierde timpu stand in fata dulapului. Ajungi intrun final sa te pozezi sa te holbezi in oglinda si ca de obicei si mai mereu iese ori sa fii complexata de faptul că data trecuta iti veneau mai bine hainele pe tine, sau ca ai impresia ca te-ai ingrasat, sau ca ai slabit, sau ti-or ramas mici, ceva acolo tot nu e bine, dar ce ai spune daca , stiind ca tinuta nu te avantajeaza sau nu-ati sta si cel mai mic colt cum vrei, ce ai spune daca ai pune in vedere niste accesori , poate ar face ca tinuta sa capete putin sclipici. Bine nu va sfatuiesc daca , la fuga ai aruncat niste haine pe tine, si nici nu te simti in pielea ta, sa mai arunci si niste bratari sau un lant doua trei gândindute ca intr-un sfarsit esti multumita. Nu e bine nici asa.
Tot ce trebuie sa faci este sa te simti in pielea ta, sa te simti in stare sa defilezi cu gratie prin starzile in guste care duc spre cafeneaua unde te asteapta prieteni, sa sti sa-ti pui in evidenta esarfa care la inceput ai vazuto cu altii ochii, ca si o idee proasta (nepotrivita) . Bratara care iti agheata bluza , incercand sa scapi de ea. Ei bine nu e o idee sa renunti la bratara care straluceste incheietura mainii. Tot ce trebuie sa faci este sa incerci sa scapi de stransoare si sa-ti misti mana cat mai confortabil pe langa corp , evitand rochita, sau shirtul, topul, ce porti in momentul de fata.
Purtatii accesorii, puneti-le in evidenta , asortatile cu o bluza pe care no mai purtati, stralucitii.

20130713-191608.jpg
Combinatii diferite accesorii, fiti indraznete.
Din culoarea stearsa a blugilor, faceti-o sa straluceasca punând alte lucruri in evidenta.

Si sa va vorbesc va vorbesc scurt umpic si de giveaway-ul din postul anterior , ca deja m-am cam lungit cu vorba, s-au strans destul de multe mailuri cu outfituri deosebit de frumoase si greu de ales, deci va spun de acum ca imi va fi destul de greu sa aleg, in data de 15 iulie am sa spun si gastigatorul giveaway-ului . Stiu ca nu am dat un timp , o data in care voi anunta castigatorul in postul anterior, si numai acuma am ales o data fixa, dar sincer va spun ca si pana in ziua de astazi am mai primit mail-uri.

Kisses.

Leave a Reply

