Being sexy is an attitude.

Cu ochii in lumina reflectoarelor, buclele zburda printre fineția buzelor intredeschise, rosul aprins care-si lasase amprenta pe fiecare pahar de sampanie .. Eu răsfoind paginile subtiri a revistei Elle, incercand sa-mi pot lua ochii intr-un sfarsit din imaginile care m-au cuprins din plin, care mi-a furat atentia , nelăsându-ma sa-mi predau lectiia, sau mai elegant spus, să va chinui curiozitatea , vorbindu-va despre
un articol descris mai clar in titlul postului, apoi ceea ce asteptati de mult, end of the giveaway.
Mi-am recapatat atentia odata cu inchiderea revistei, astfel incat sa va vorbec scurt ceea ce mi-am propus pentru a ajunge la punctul culminant.

20130715-165558.jpg
Am ales o formula care este usor de aplicat, si in care sper sa va regasiti, o tematica fiind un fel de tutorial, ținând cont de atitudinea voastra, atat in poze cat si in formula din viata de zi cu zi.
Ce intelegeti voi prin “being sexy is an attitude”?
Cum cedeti voi faptele prin aceasta fraza?
Pentru a fi scurt intelesi si nu plictisiti, am sa va spun eu in ce consta sau mai explicabil, la ce se refera titlul postului.

20130715-162528.jpg

In diferite reviste, articole blogging, video-uri, carti sau ziare de moda, cat si stil in general, mereu puneti ochii pe o poza , o fraza, in care ori va regasiti, ori gândul va este mai mereu la “ce expresiva e” , “ce bine pozeaza din toate punctele se vedere”. Iar urmatoarea poza pe care o incerci ori iese cu un “mie de ce nu-mi iese” sau un “hai ca merge” si in putine cazuri “ce bine mi-a iesit poza” . Let’s be serious, mai mereu esti nemultumit de felul in care esti. Mai devreme sau mai tarziu toti avem un punct scazut. Dar let’s be more serious , orice poza care v-ati face , aveti acolo acel ceva ce va face frumoasa/frumos, dar ca tu sa fi multumit e cel mai important. De ce in fraza ” Being sexy is am attitude” am folosit non metafora sexy?
Presupun ca toti ati incercat o pozitie in oglinda mai sexy , cat si in poze? Da pentru ca suntem fete, dar si baietilor le pace partea mai sexy. Ei bine cand esti pregatit de facut o poza si nu esti sigur , ce pozitie sa alegi, cum sa fi expresiva, cum sa stai cu picioarele, mainile ..etc.

20130715-165707.jpg
Eu spun, intodeauna alege cea mai simpla pozitie in care sti ca iesi bine in poza, alegeti o pozitie usoara, pentru a fi sigur ca si celelante parti a corpului, gen, palmele, mainile, picioarele, isi gasesc punctul preferabil, dar asta depinde de voi pentru ca fiecare are probabil ceva la care mai trebuie lucrat.
Dar cum ramane cu expresia fetei? Cand esti complexat, pentru ca nu sti cum sa te uiti, unde si cum. Ei bine haideti sa va spun secretul meu. Punctul de a ma prezenta intr-o ipostaza mai sexy, atat imbracamintea cat si expresia. De multe ori nu sunt imbracata atat de sexy cat ma dă de gol expresia. Si sa spunem lucrilor pe fata, atunci cand vrei pe cineva, si il vezi, si te uiti la el, mereu iti acorzi o privire cat mai perversa, cat mai sexy, exact asa e si cu aparatul de fotografiat.
Imagineaza-ti ca esti intr-un costum de baie, sau lenjerie intima, ca , corpul tau straluceste , si ca aparatul este cel mai sexy baiat pe care trebuie sa-l agheti!! Cum il privesti, cum te manifesti, stiind ca el va fi al tau oferindui o expresie cat mai sexy. Intrati in rolul de a va imagina diferite lucruri cand faceti si va prezentati in fata aparatului. Descoperiti noi poziti, noi expresii.
Cu cat incepii sa fii cat mai sexy cu atat atitudinea ta creste.

Si pentru faptul ca nu m-am putut opri din scris, din sfatuiri , cam din ce vedeti voi in romanul de sus.
Am ajuns pa partea , unde trebuia sa ajung de ceva timp.
End of the Giveaway.

20130715-163921.jpg

Daca ati sti cat de greu mi-a fost sa aleg. In prima faza am ales 3 apoi am eliminat cu ajutorul Dianei Preda ( tipa ce a ajutat la organizarea Giveaway-ului)

Un outfit casual , simplut, pus in evidenta, culoarile care ma descriu, cat si tinuta care contine piese vestimentare preferabile.

Felicitari Eveline Marie Stoica.
Oras: Pitesti
Varsta: 14 ani
Ai castigat o “oja fosforescenta” la alegere din imaginea ce am puso in postul cu giveaway.
Astept pe mail datele tale , adresa, numarul de telefon, pentru ati putea trimite premiul.
Urmatorul Giveaway va avea parte peste 2 posturi.
( apropo, am facut si o pagina de facebook cu No Name Blog, am sa o pun acum in bara laterala, da-ti un like va rog, sa ma urmariti si acolo)
Kisses

One response to “Being sexy is an attitude.

Leave a Reply

