Ways to get great skin

In ciuda faptului ca ma voi chinui umpic pana să pun capat acestui articol , pana voi incheia si ultima propozitie, imi va amortii probabil incheietura mainii, deoarece eu cand ma apuc de scris, nu ma mai pot oprii pana nu pun punctul de sfarsit.
Totally awkward e faptul ca ma aflu in incinta salonul de asteptare de la dentist, stand cu o mana la maxilar iar cu cealanta ma chinui din plin sa va vorbesc astazi despre secretul unui ten ingrijit si curat.

20130716-185013.jpg
Asistenta care mi-a observat de cand am intrat in salon , tenul meu proaspat curat. Am asistat la multe intrebari si raspunsuri ceea ce ma facut sa incep un scurt capitol despre Care and Beauty.
Am ales ca tema sa se numeasca ways to get great skin cu o singura si usor aplicabila metoda pe care eu o folosesc de cel putin 2-3 ori pe saptamana. Nu am sa ma apuc sa va insir produse pentru a le face publicitate, sau sa va insiri diferite magazine online , situri , unde puteti gasi produsele.
Vreau sa va vorbesc despre ceva care probabil multe dintre voi stiti deja, sau tocmai ati incercat/ aplicat deja.
Cum poti avea tenul curat si ingrijit fara a pune creme , solutii, sau alte produse care pot fii riscante pentru tenuri mai sensibile. Nu vreau sa va spun sa nu golositi fel si fel de ulei-uri, creme, ce vi le-a recomandat cosmeticeana, sau un farmacist, doctor .. Etc.
Si eu ma omor dupa cremele si uleiuri-le de la VS, si sunt foarte multumita, dar uneori e vorba si de ceva natural direct de acasa.

20130716-185930.jpg
Multe dintre noi, vara cum transpiram de la caldura, ni se face tenul gras, si da stiu e destul de enervant sa ai tenul gras chiar si atunci cand incerci sa aplici un strat de fond de ten. Unele au tenul prea uscat si chiar e nevoie de umpic de grasime pentru a nu se cojii pielea sau bronzul.
Recomandarea pe care vreau sa vo impartasesc si voua cu cel mai mare drag care la randul meu am primito si eu de la diferiti doctori/cosmeticeani, este in felul urmator:
Inainte de ati clati fata, spalate pe maine , pentru ca deseori cosurile care iti apar fara nici un motiv sunt de la microbi din palme, clatesteti mai intai mainile, apoi cu apa usor calduta iti clatesti tenul, iar cu un prosop uscat, iti stergi usor tenul fara sa aplici vreo crema dupa. Repeti asta de minim 2-3 ori pe zi, stiind faptul ca afara e vara si sudoarea iti poate provoca acnee.
Atunci cand aplicii demachiant, dupa ce dai jos primul strat de machiaj, incearca sa-ti masezi tenul usor cu un deget, aplicand in continuare demachiant, apoi clatesti.
Presupun ca toate treburile acestea le stiti deja,deci haideti sa trecem la partea unde va spun secretul meu.
Daca tenul vostru cum spuneam nu suporta cremele, decat sa dati banii pe alte solutii, executatii dilema care vo insir mai jos.

20130716-184909.jpg
Intr-un bol mic, sau chiar cana, punete 2-3 linguri de miere naturala, musai sa fie naturala , si nu cu fel si fel de coloranti sau ce se mai gasesc mai nou in magazine, iar apoi puneti 2 lingurite de scortisoara continuând apoi sa amestecati, iar dupa ce reteta miere scortisoara este gata, aplicati-o direct pe ten, cu un deget masând in acelasi timp tenul.
Va spun sincer ca e mai preferabil o reteta usora, chiar si usor aplicabila , decat o crema care nu sunteti siguri daca rezultatele vor fi positive sau negative. Eu sunt multumita de aceasta reteta si rezultatele pot spune ca se observa.
Apropo sa nu uit, cat timp stati cu masca miere scortisoara pe fata, daca va mai ramane in cana sau bol, o puteti gusta incet, e buna ca si gust si in acelasi timp e buna de dat kg jos.
Sper sa incercati macar si sper ca rezultatele sa se observe exact cum se observa frumusete pe care o purtati zi de zi.

Kisses from dentist.

Leave a Reply

