We are Fashion toghether + Giveaway

Inca o zi insorita, alaturi de inca un articol nou, caruia cu chin cu vai ,ma straduiesc sa-i pot gasi inceputul potrivit.
Am ales ca astazi sa va vorbesc, sau mai bine spus, ca tot fiind vorba de un Giveaway, va las pe voi sa vorbiti mai mult.
Am ales o temă legata de Friendship Fashion, stiind ca pentru unii dintre noi, chiar sunt niste traditii (metafora) importante, zilele sau noptiile in care, paharul de vin ne uneste, muzica de pe fundal ce ne face sa dansam in fata oglinzi in underpants & bra, mizerea pe care o provocam pentru a ne gasii noi tinuta perfecta de club, produsele de make up, care stai a doua zi ori sa le strangi de prin toata camera, ori sa le cauti pe unde mai apuci.
Mersul tropait din pricina pantofilor cu toc care trezesc vecinii de deasupra , incercand noi sa defilam tot in fata oglinzii … Etc

20130717-160346.jpg

20130717-160436.jpg

20130717-160507.jpg

20130717-160720.jpg
Pentru unii , chiar sunt niste traditii importante seriile inainte de club, diminetile : fetele in bucatarie. Fel si fel de zile glorioase.
De ce am ales titlul ” We are Fashion toghether”?
Haideti sa va informez eu!!
Pentru ca am ales sa vorbesc despre Fashion Friendship, am facut in asa fel incat “me and my best friend” sa fim implicate impreuna, intr-o colaboratie: fiecare ii alege tinuta alteia.
Am dezvoltat si un Giveaway sper ca de data asta sa-l postez mai repede , dar in principiu tot la 3 zile.
Deci, aveti de facut in felul urmator.
Iti imaginezi ca tu si prietena ta veti merge impreuna la mare, doar voi doua.
Compuneti un fel de povestioara legata de cum v-ati petrece macar o zi stiind ca ati primit 2 bilete de avion care duce la mare in ce tara vrei, (sa mentionati tara), iar hotelul vostru se afla pe la 2 m de toata brandurile (firmele) posibile, iar voi doua aveti acces in maxim 2 magazine unde hainele va sunt supuse sa le cumparati fiind gratis pentru voi, in ce magazine ati intra? Maxim 2.

Vreau sa vad cat mai multe Fashion Friendship short Story, iar premiul (giveaway-ul) consta in .

20130717-155700.jpg
2 coliere cu medalion in forma unui fashion pistol, pentru tine si prietena ta, si o lotiune de corp de la Victoria’s Secrets.
(Povestioarele mi le lasati intr-un comentariu la aceasta postare)

Kisses.

2 responses to “We are Fashion toghether + Giveaway

  1. Sunt o norocoasa deoarece o stiu pe prietena mea cea mai buna inca din copilarie. E singura care a ramas alaturi de mine de-a lungul timpului, toate celelate prietene au plecat peste mari si tari . Anul trecut amandoua fiind singure ne-am facut un cadou 2 bilete de avion pentru Barcelona un oras plin de stil si un magnet pentru cei care fac o pasiune din moda si cumparaturi.Am ajuns la Barcelona intr-o seara frumoasa calda de vara . Si cum noi amandoua iubim shoppingul ne-am trezit a doua zi devreme. In Barcelona exista faimoasa linie de 5 km de shopping. Aceasta se intinde de pe Rambla prin Placa de Catalunya si apoi pe Passeig de Gracia pana la Avenguda Diagonal .De lungul liniei de shopping din Barcelona se gasesc mai toate numele mari ale modei printre care Giorgio Armani, Versace, Bally, Cartier, Calvin Klein sau Burberry. Primul pe lista a fost Versace unde ne-am dus direct spre posete si pantofi , eu mi-am luat o poseta incapatoare roz , iar prietena mea si-a dorit una mica albastra. Evident ca am trecut si pe la parfumuri unde ne-am refacut stocul de Versace Bright Crystal care este preferatul nostru. Apoi am fost sa vizitam magazinul Burberry unde ne-au facut cu ochiul ceasurile , ochelarii de soare si trenciurile pentru care este faimos magazinul .Oferta este foarte variata si in mod sigur fiecare poate gasi ceva ce ii place.

    • Draga Dana.
      Din pricina faptului ca timpul meu a fost foarte incarcat fiind de o saptamana la mare cum am spus in postul Be a L.A girl , nu am putut sa-ti raspund la mesaj numai in aceasta seara. Sper sa ma intelegi.
      Sa trec la subiect, pentru ca trebuie sa recunosc “povestioara” ta pe care mi-ai formulat-o plecând de la postul we are fashion togheter .
      A fost mai mult de impresionant tot ce ai scris tu acolo. Scurt si la obiect, tot de ce era nevoie, si chiar mi-as dorii sa o dau drept un exemplu, dar problema este ca giveaway-ul sa incheiat in 23 in postul “lasă marea sa-ti descopere stilul” .
      Vreau sa-ti multumesc pentru ideea de parfum pe care ai scris-o in randurile de mai jos. Versace Bright Crystal, a fost o alegere mult prea buna fiind un parfum de calitate cat si brandul in sine.
      Pentru faptul ca giveaway-ul sa incheiat si nu pot schimba asta, voi face in felul urmator. La urmatorul post iti voi pune drept ca un exemplu povestea ta cu cea mai buna prietena drept ca un exemplu + ai un premiu din partea noii noastre colaborare cu the fashionisto.
      Kiss from mamaia, si o zi cat mai insorita. Te rog sa ma contactezi pe nofashionname@yahoo.com

Leave a Reply

