Lasa marea sa-ti descopere stilul!

Buna seara fetelor!! Inainte de a va intreba cum vati petrecut ziua de azi, as vrea sa-mi cer scuze ca nu m-am tinut de promisiune cu postarea,dar totusi explicatia pe care am să vo insir poate isi spune cuvantul.
Faptul ca o zi intreaga am defilat prin magazinele mall-ului si numai seara am resuit sa ajung acasa care sa adeverit cu un minunat si lung somn , rasplata ca am reusit o ora pana sa nu ies din cabina de proba.
Iar luni , fiind ziua in care postul trebuia sa fie pus, luni pot spune ca a fost ziua mea de plaje. Printre primele vara asta.
Ce conteaza este ca am sa mă revansez , povestind umpic despre “Ce ati trebuii sa purtati la mare”

20130724-220924.jpg
Ce poate fi mai frumos decat prima zi in care iti despacetezi usor hainutele gasindule un loc comod, apoi timpul care-l pierzi stand pe nisipul fierbinte cu fața la soare.
Corpul care abia asteptati sa-l puneti in centrul atentiei, in viziunea ochilor a tuturor baietilor, defilarea pe care o faceti pana in apa , lăsând atitudinea să iasa la suprafață.
Fete frumoase cu atitudine si stil ce sunteti voi, lăsati sa iasa potentialul din voi, la partea in care va prezentati o parte a corpului, cat despre haine, ceea ce cu toate avem macar putina cunostina.
Fiind vara, soarele care nu va iartă, incercati sa imbrăcati culori vesele , culori deschise, mixați diferite culori care ies in evidenta.

20130724-221658.jpg
Cand iesiti seara la o terasa, sa mancati sau sa beti ceva, imbracati ceva elegant dar in acelasi timp si lejer. Lăsati corpul să respire, să simta aierul de mare. Iar ca de obicei, cand se lasa soarele, si luna sau stelele vor trebuii sa-si faca si ele datoria, si toate domnisoarele se pregatesc de club, domnii la fel, atunci puteti imbraca ceva intraznet dar nu foarte impopotonat.

20130724-222743.jpg

Oricum veti fi cele mai frumoase.
Kisses. Be a cinderella.
Ne vedem la mamaia.

20130724-223244.jpg

Leave a Reply

