Be your own ICON.

Bună tuturor fetelor, care probabil in momentul de fata ma injunghie pe la spate din pricina intârzierii a articolului.
Da stiu, am cam exagerat cu concediul, da ziceti si voi, cat chef poate avea o persoana in timpul ei liber, mai explicid, in timp ce sta la soare din zori pentru a avea un bronz uniform să devina poet pentru un articol pe blog.
Puteam face asta cu siguranta, dar uleiul bronzant care stralucea chiar si pe degetele mâinii , imi tinea pofta de butonat macar cat pentru un articol.
Sper ca vam lamurit pentru a putea trece acolo unde vreau sa ajung si vreau sa ajungeti si voi.

20130804-204511.jpg
Titlul pe care l-am ales, sau mai bine spus siroposul titlu pe care l-am ales , spune un procent din ceea ce vreau eu sa va vorbesc.
Multe dintre noi, cam aproape toate si toti dintre noi se regaseste in cate un idol, vedeta, blogger, cantaret, dansator, actor ..etc. Da!! Pentru ca pana la urma toti avem un urmaș in viata, un mentor , un idol, o inspiratie-n viata cotideana, si nu obiectez ca e ceva rau , ceva ce de multe ori te poate influența in rău, din contra e ceva omenesc ce fie care om se poate inspira dintr-o carte , film etc.. Noi traim cate putin din toate aceste exemple, da ce vreau eu sa va spun si sa va intreb este ca, de ce am folosit in titlu varianta de a iti fi tu insuti propria imagine? Haideti sa va spun pe scurt de ce.

20130804-210334.jpg
De multe ori, favorizând foarte mult o persoana, si prin incercarea de a o copia la partea vestimentara, sau fizica, de multe ori ti se intampla ca la un moment dat sa ramani usor dezamagit de acea persoana. Ieri purta o rochita din dantela eleganta urmata de o pereche de pantofi louboutin, continând tot in acest stil ceva timp, apoi dintr-o data cu parere de rau o vad in obisnuitele ugg-uri asortate cu un palton si o pereche de jeansi sau niste ordinary pantaloni de trening. Damn, credeam ca ea era cel mai bun exemplu cand vine vorba de eleganta si stil.

20130804-210558.jpg
Cam asta se intampla des cu idoli nostri schimbatori mai ceva ca vremea.
Ca sa intelegem de ce de multe ori ramanem dezamagiti. Deseori se intampla ca idolul nostru sa fie sponsorizat de diferite magazine si brand-uri , oferindu-i tinuta perfecta dupa marimi, sau facând-o sa arete mai ceva ca pe un manechin. Ei făcându-si propria reclama magazinului, firmei, iar ziua urmatoare, find o zi cat de poate de lejera pentru ea, bineinteles ca tinuta ei nu va fi tot una cu cea de saptamana trecuta, sau seara trecuta.
Cam asta inseamna sa nu sti ce vrei de la propria viata, dar alegi sa iti urmezi drumul dupa un idol, apoi cand ramai dezamagit, sa te prabușești.
De asta am ales sa va vorbesc despre fi tu insati propria reclama, propria imagine, inspirate in acelasi timp din diferite reviste, descoperati stilul preferat, care ti se potriveste, nu inseamna ca daca la cea de pe prima pagina ii vin perfect cercei, iar pe tine nu te prind, nu trebuie sa te inchizi in tine si sa crezi insuti ca nimic nu iti vine bine. Epic fail.
Incearca diferite stiluri, si colectii vestimentare, nu sti niciodata cand iti gasesti ALEASA.
Care este idolul, sau mentorul vostru in viata? Ce fel de stil vestimentar abordati?
Modelul meu in viata este Adriana Lima, fizicul ei cat si temperamentul ei urmat de atitudinea indrazneata de care dă dovada, te face sa o iubesti.
Megan fox, actrita mea preferata, in acelasi timp si femeia cu potential de hollywood, o alta buna inspiratie in viata.
Antonia, romanca noastra prea frumoasa.
Paris Hilton, Ekaterina Koba, Shishkova Alena. Etc..

Si acum sa va insir cateva vorbe, propoziti, care merita din plin citite, o mini povestioara din seria giveaway we are fashion togheter. This girl rock!!!!

Sunt o norocoasa deoarece o stiu pe prietena mea cea mai buna inca din copilarie. E singura care a ramas alaturi de mine de-a lungul timpului, toate celelate prietene au plecat peste mari si tari . Anul trecut amandoua fiind singure ne-am facut un cadou 2 bilete de avion pentru Barcelona un oras plin de stil si un magnet pentru cei care fac o pasiune din moda si cumparaturi.Am ajuns la Barcelona intr-o seara frumoasa calda de vara . Si cum noi amandoua iubim shoppingul ne-am trezit a doua zi devreme. In Barcelona exista faimoasa linie de 5 km de shopping. Aceasta se intinde de pe Rambla prin Placa de Catalunya si apoi pe Passeig de Gracia pana la Avenguda Diagonal .De lungul liniei de shopping din Barcelona se gasesc mai toate numele mari ale modei printre care Giorgio Armani, Versace, Bally, Cartier, Calvin Klein sau Burberry. Primul pe lista a fost Versace unde ne-am dus direct spre posete si pantofi , eu mi-am luat o poseta incapatoare roz , iar prietena mea si-a dorit una mica albastra. Evident ca am trecut si pe la parfumuri unde ne-am refacut stocul de Versace Bright Crystal care este preferatul nostru. Apoi am fost sa vizitam magazinul Burberry unde ne-au facut cu ochiul ceasurile , ochelarii de soare si trenciurile pentru care este faimos magazinul .Oferta este foarte variata si in mod sigur fiecare poate gasi ceva ce ii place.

Leave a Reply

