Get the look with Diva Charms

Buna fetelor, doamnelor, zeite ale frumusetii si a modei.
Fiind deja al 3-lea post in care incep cerându-mi mii de scuze pentru intarzierea cu saptamaniile a articolelor, m-am gandit sa vorbim umpic despre cat de mult iubim shop-ul diva charms.

20130821-153618.jpg

Frumosul look din imaginea de mai sus care fiind una din favoritele mele, si in acelasi timp care fiind vazută drept un tablou al fashion-ului.
Am inceput sa-mi comand niste accesori diva charms de acum vreo 3 luni si pot spune ca sunt extrem de multimite de accesori cat si de hainute.
Cu totii iubim shop-ul diva charms , pentru ca el isi prezinta mereu pe prima pagina a instaramului fel si fel de poze care te face sa intri fara doar si poate pe situ-ul oficial diva charms.
Fiiti indraznete si incercati bratarile de la diva charms care va face ca tinuta sa straluceasca si nu numai.
Nu am facut acest articol ca si o reclama doar ca pur si simplu mi-am spus parerea in legatura cu ce cred eu si cat de multumita sunt de cele comandate.

20130821-155224.jpg

Ce poate fi mai frumos!!!?

Intrati pe diva charms sa va convingeti singuri.

Ps. Sunt umpic in criza de timp dar o sa ma revansez cu ceva calduros, va promit.
Kisses from Bucuresti

Leave a Reply

