Art of LOVE.

“De ce ne implicam atat de mult, si ramanem asa usor dezamagiti?”
Timp in care, fara ezitare imi mușc buza inferioara, gandindu-ma la ce imi mai poate oferii viata.
“Sper totusi că intrebarea ta e una retorica”
Si tocami că nu era!
Nu-mi puteam totusi explica starea mea pe care o avusem inca de la prima ora. Stând in fata calculatorului, cu un pix intre degete batând cu el de birou prin care incerc sa-mi limpezesc umpic mintea plina de nimicuri de seara trecuta.
“What happend last night?” (Ex)
Mi-am razolvat rochita de un rosu aprins , semnata ” Dana Budeanu” in prima faza la usa masinii, iar spre sfarsit am reusit so rezolv de tot cand bine inteles am uitat sa-mi desfact fermoarul de la spate iar cu multa straduinta (nici eu nu stiu cum am reusit) am tras de ea din toate partiile pentru a o da jos de pe trupul meu inlocuind-o cu o pijama din satin. Uitasem sa mentionez ca am fost invitata la un seminar despre nici eu nu mai stiu exact, tot ce imi amintesc este ca rochita ma prins foarte bine iar cateva tinere care erau un grup m-au intrebat ce creatie este, si m-am ales si cu cateva poze dragute in care sunt luata prin surprindere.
“Ai stralucit aseara”
Da, recunosc primisem o groaza de complimente de la baieti tinerei , chiar si domnisoare bine imbracata cu care ma confruntam , dar tot ce stiu e ca am uitat sa le multumesc la fel de gratios precum si ei o facusera. Parca simtiseram un gol in mine in momentul in care partenerul meu care trebuia sa ma insoțeasca ma lasat balta chiar la un seminar unde eu aveam prima vorba! N-am incercat sa mai iau legatura cu el, si mi-am dat seama ca m-am strofocat si implicat enorm pentru a aranja ca toti oamenii sa fie prezenti si sa ma sustina, oameni pe care nu-i mai vazusem in viata mea, oameni care au venit cu buchete de flori pentru a ma felicita, iar el a refuzat pana si in momentul de fata sa dea telefonul care probabil ma facea sa-i mai dau o sansa. Great. Asta se intampla cand toata increderea mea este bazata pe un singur tip, care ma facut sa ma indragosesc de el prin creatiile de arta, picturi, si portrete cu care se ocupa. Erau incredibile sa fi fost adevarate!!

20131023-163225.jpg

Eram inhibata si parca degetele imi tremurau pe tastatura simțind nevoia sa-i scriu .. Chiar aveam o presimtire ca se va intoarce ..
Dar ce sa intamplat cand a facut-o?..

20131023-163421.jpg

Leave a Reply

