Art of LOVE 2

Daca ma intrebati ce si cum? De ce? Unde si cand?
Ei bine nu va pot raspunde deoarece sunt inca sub influenta cafelei tari de seara.
– Cum? cafea seara??
-Dă, dupa cum tocmai vedeti, nu am fost in stare timp de 4 luni sa pun capat unui articol, sau mai bine spus sa-i scriu continuarea, ce era de facut? Am incercat-o si pe asta , voi sa-mi spuneti daca si-a facut efectul.

Unde mi-a fost capul cand am lasat usa balconului deschisa?
Ok ok ,recunosc acum pe ultima suta de metri , stiind că .. Ei bine stiti chiar si voi unde vreau sa ajung, ce sa intamplat in acea zi , mai exact la acel seminar , acea drama , cu acea printesa care isi astepta printul deschizând usile sălii intr-un mod elegant, gratios, privindu-mă ca si când as fi fostă singura femeie din acea incapere… Sa fiu eu oare acea femeie? … Poate, doar ca fara acel print.
Ei bine, din nou “ei bine” acel print care tocmai ma lasat amanet in acea dupa amiaza- aproape seara , o zi mult asteptata si importanta pentru mine , care aproape a dat roade , acel fenomen care ma facut sa-l detest ,a aparut apoi urmatoarea zi , care cine s-ar fi gandit ca apare intr-un mod mult mai elegant făcându-ma sa-l iert ? Eu si cer chiar nu m-as fi gandit la asa ceva dar uite ca tocmai sa intamplat.
Si da!! Probabil gândindu-se dinainte ca in cel mai sigur caz nu-i voi deschide usa , asa ca, scurt si la obiect , a apelat la balconul meu nu prea inalt, asa se intampla cand stai la etajul 1.
Da da , a pasit pe balcon , nespunând nimic, umbra care la dat de gol ii se reflecta pe monitorul meu , eu bineinteles eram un pachet de nervi, spunând in gândul meu “chiar nu e nevoie sa-ti vad chipul peste tot , goo” asta se intamplase inainte sa-i observ trupul pe balcon, totusi pentru un moment am gandit si mi-am indreptat privirea spre balcon unde el chiar ma astepta.
EI BINE , nu va imaginati ca , eu copleșita si pierduta cu ochii in laptop, am dat o fuga pana pe balcon iar el , harap alb , ma astepta deasupra balconului la vreo 10 metri , cu o pereche de Louboutin in mână , strigând :
-Mademoiselle, deschide larg usa balconului ,am nevoie de spatiu unde sa-mi aterizeze avionul!

No no no, nici de cum! Totul sa desfasurat cand eu ma indreptam spre balcon iar el spunea :
– far țipete , fara urlete, doar asculta-ma , am auzit ca ai fost minunata aseara , ma rog, in dupa amiaza aceea dar asculta-ma!

Si bla bla , da intradevar sa scos cum a trebuit, bla bla, a iesit tot dupa el pana la urma , bla bla eu m-am ales cu o invitatie la un alt semiar.. A da, si un buchet de trandafiri ..si cam o suta de scuze , dar cel mai important , m-am ales cu .. Cam atat!!

In concluzie : NU lăsa niciodata usa balconului deschisa daca tocmai te-ai certat cu partenerul. Daca ai balcon bineinteles.

20140131-230525.jpg

With Love from No Name!!

Si sa nu uit.
Fiti pe aproape , maine cel mai probabil voi posta noua colectie Burberry!

20140131-232338.jpg

Leave a Reply

