Vine vara? FIT

Da stiu , probabil voi ganditi acum ca e abia inceput de primavara si ca in mai putin de 3 zile e 8 martie, si deasta vreau sa va urez un 8 martie fericit , alaturi de mămici si iubiti, be the bestt!!
Si acum sa revin de unde am inceput, adica de la titlul , “vine vara?” . Ei bine cu toti stim ca mai sunt cam 3 luni pana la vara , si nu ma refer neaparat la vacanta, ci la soare, cald, mare, distractie.. Etc. Iar raspunsul meu pentru aceasta intrebare , este bineinteles tot o intrebare “si noi nu suntem pregatiti”? I mean, corpul nostru inca nu e pregatit sa se afiseze in vazul tuturor pe un sezlong pe plaja, sau la strand? Crezi ca nu esti suficient de pregatit si ca timpul este scurt si esti sigur ca nu mai poti face nimic in privinta asta? Pai .. Tot ce pot spune este ca , cu noile exercitii pe care vi le voi afisa aici , cu siguranta , abia vei astepta sa te plimbi tandra pe marginea piscinei intr-un costum de baie la fel de sexy ca si tine.

Si intai de toate am vrut sa va pun niste muzica la aceasta postare doar ca wordpress-ul acesta e tot mai complicat. Of!!
Dar daca muzica nu avem , macar exercitii sa facem.

Deci sa incepem!! Ce spuneti de OUTFIT? Ce purtam? Dar de aparate? Cu care lucram? Hmm dar de mancare? La ce renuntam si cu ce ne vom confrunta

20140306-154058.jpg

20140306-154248.jpg

20140306-154303.jpg

Mm, toate acste lucruri fac parte din programul nostru de fitness. Outfitul, aparatele cu care lucram si mai ales alimentatia , mancarea.
Stiu ca nu este tocmai usor sa ranuntam la ceva drag noua cum ar fi ciocolata sau sucurile dulci , pâinea de altfel .. etc, dar daca vrei ca tu si restul sa fie mândri si sa iti admire corpul , atunci va trebuie sa cam renunti la toate acestea. Si ca sa nu ne lungim foarte mult haideti sa incepem cu exercitiile.
Pentru inceput as vrea sa va dezvalui programul meu de fitness si anume PASSION 4 PROFESSION , da este un program gratuit pe youtoube (acolo il urmaresc eu) , cu exercitii pentru fiecare masă musculara , deci in concluzie este un program pentru toata lumea perfect de urmat. Haideti sa incepem!!
(Eu am sa pun cateva poze , deoarece nu pot pune video-uri.)
ABS – 30 de repetari.

20140306-164439.jpg

20140306-164457.jpg

20140306-164522.jpg

Realizati exercitiile astfel incat sa faceti 3 serii de cate 30. Cer prea mult?
Acum haideti sa trecem si la fese, niste exercitii simple dar eficiente si pentru fesieri.

20140306-164651.jpg

20140306-164731.jpg

Exact la fel si aici!! 3 serii de cate 25-30, luati pauza de 1 minut intre serii.
Nu am sa pot posta poze cu exercitii pentru fiecare muschii, deacea , eu am sa va las sa urmariti voi programul PASSION 4 PROFESSION on youtube. ( as fi vrut sa va pun link direct dar cum am spus wordpress face figuri.)
Kisses and go fit, go run, go go go GIRLS.

Leave a Reply

