All black outfit. + giveaway

Degetele mele tasteaza in timp ce eu stau relaxata in pat cu , cana de ceai in mână, sorbind cate o gura , uneori de pofta alteori din obicei .. si . aa da,am uitat sa mentionez … Verde, este ceai verde, nu in totalitate gustos dar sanatos. Stiati ca ceaiul verde ajuta la slabit? Hmm, probabil uni dintre voi , cum spuneam. Deci cu ceaiul am clarificat , cu starea mea la fel, soo ce ne-a mai ramas este sa termina ce am inceput , sau mai bine spus ce o sa incep chiar acum.
Ce parere aveti, care este prima impresie pe care o aveti , cum va exprimati , cand vedeti asa zisul , stiti si voi, outfit-ul “All black” ? Ce ascundeti in mintea voastra, sau ce ganditi voi cand vedeti atat pe strada, in pozele street style cat si pe chictopia, tumblr sau weheartit? Ei bine.. Nu stiu cati dintre voi vedeti acest stil drept unul fashion sau cati dintre voi il vedeti doar un simplu outfit etc, sau pe deoalta parte ca. Cati dintre voi ati adoptat acest stil?!?.
Nu e chiar atat de greu de purtat cum nu e nici atat de usor, dar oare de ce? Un exemplu personal pe care as vrea sa il afisez ar fi..
– orice outfit , sau orice stil de outfit, sau chiar o haina pe care nu te simti in pielea ta, nu te prinde, (sunt persoane pe care unele culori nu le prind pur si simplu) sau nu sti cu ce sa o asortezi, mai bine te lipseti si iti cauti altceva de purtat. Right ladys?

20140308-141014.jpg
(Daca ati observat ca mai mereu pozele mele se cam leaga esti deoarece eu lucrez foarte mult cu polyvore.com, mm love it).
Cuvant peste cuvant, randuri dupa randuri, eu inca lenevesc sub plapuma neputând pune cap acestui articol , – stiti ca mie imi place mult sa scriu, sa ma lungesc.
Dupa cum observati in titlu pe langa subiectul despre care am vorbit am pronuntat si un giveaway. Exact, exact este vorba de un giveaway. Dar oare in ce consta?
So fiindca astazi este ziua voastra, adica a noastra frumoase si speciale femei, m-am gandit sa fac un giveaway numai pentru voi, deci tot ce aveti de facut este sa ii da-ti un share acestui post, sau sa copiati link-ul si sa-l puneti pe pagina voastra de facebook, apoi sa-mi lasati intr-un comentariu ” daca ati avea sansa ca intr-o zi sa luati locul unei vedete , doar pentru o zi, ce vedeta ati alege?” Voi posta premiul la sfarsit de tot, pana atunci sa aruncam o privire peste niste outfit-uri all black.

20140308-154221.jpg

20140308-154226.jpg

20140308-154233.jpg
Arrow, peste tot numa arrow asai? Ce sa-i faci daca eu am o mica zic eu placere de a lega pozele prin sageti .. ” kiss me hard before YOU go, Summertime sadness , i just wanted YOU to know , that baby you’re the best”
YOU KNOW? Cu gândul la vara am inceput bineinteles fara sa-mi dau seama ,sa fredonez summertime sadness Lana del Ray .. – hmm, eu , iubitoarea de muzica.
V-am spus cumva ca de 2 ore stau cu leptopul in brate din doua in doua minute schimbându-mi melodia de pe fundal si asteptand sa ajung odata la premiul pentru giveaway, soooo, ca tot am mentionat de premiu .

20140308-160515.jpg

-o esarfa din pene!! So , good luck ladys and can’t wait to read the comments. The giveaway gift ends on 15 march. Kisses!!!

Leave a Reply

