DETOX Juice it & 12.000 visitators

How about, my first detox day? Yes i know, sounds amazing!!

feeling wonderful:)

De cand am vazut pentru prima oara sticlutele de la juice it , direct la voi m-am gandit readers , direct cu dorinta de a va impartasi si voua cel mai gustos si sanatos desert – JUICE IT
“Dar oare unde s-au aflat in tot acest timp , de ce nu am aflat mai rapid de ele?” si repet aceasta intrebare in mintea mea continu si continuu … Dar , lasam fericirea mea deoparte , deoarece daca tot am inceput sa discutam despre acest subiect ( care imi face mare placere) sa-l analizam pana la capăt.
Citez .. Cine nu si-ar dori un abdomen plat in acelasi timp si dezvoltat, bine conturat, niste picioare mai subtiri, greutate in minus? Ei bine eu spus ca toti ne-am dori dar nu si toti reusim , uni sunt dusi dupa miturile de pe internet, alti doar spun dar nu o fac ..
Iesind de la dus .. Minunatul si gloriosul dus care mi-a dat o stare de spirit mult peste energica si gata sa infrunt orice, cotrobaind in posta , intru in casa bineinteles ca de fiecare data cu o gramada de reviste si news feed-uri de la diferite magazine comerciale, repede fug in bucatarie unde ma asteptau sucurile, v-am spus oare ca inainte sa incept programul de detox, in fiecare seara ma dureau ochii iar acum nu ma mai dor? Incredible. So , (continui) repede arunc cateva haine pe mine, cu o sticla de juice it in mâna , ma indreptam spre sala de fitness .. Btw, oricum nu este asta tocmai foarte important dar vroiam sa va aduc la cunostinta aceste minunate sucuri .

20140315-231732.jpg

20140315-231809.jpg

20140315-231851.jpg

V-am mai spus ca sunt incredibile nu?
Si ca sa nu uit sa va las sit-ul ,adica pagina de facebook. JUICE it
(P.S nu este reclama, este o proprie parere)

Si acum ca tot am lamurit partea importanta , punctul culminant, sa trecem la desfasurarea actiunii.
12.000 de visitators on blog
Va multumesc frumos si la cat mai multi, thank you guys, merci, danke , grazie .. Etc , pentru ca suntem pe peste tot nu? Hmm

20140315-233551.jpg

Leave a Reply

