Make your own Home Spa

20140624-144337.jpg
Hello everyone ! Buna tuturor
Fiind o vreme destul de ploioasa si racoroasa afara , eu in pana de ideei dar cu ganduri aprinse , pregātindu-mi un cappucino , mintea mea zguciumata si deseori afurisita imi sarii deodata la o idee destul de relaxanta as putea zice.
O DUPA AMIAZA LA SPA
Chiar suna foarte bine, dar privind programului meu incarcat , aveam cc1 ora de pierdut aiurea , asa ca scutindu-ma de un drum si niste cheltuieli in plus m-am gandit ca nici propria mea baie nu arata atat de rau pentru un spa . Zis si facut ..
E chiar simplu , nici nu ai nevoie de foarte multe lucruri.

20140624-150337.jpg

Mereu mi-a placut sa combin retete naturale ale casei pentru diferite masti de fata sau pentru un masaj corporal , par , buze , sau alte patri ale corpului. Sincer am preferat sa pun ceva natural si sigur pe ten decat o crema nesigura dar totusi scumpa. Nu vreau sa spun ca sunt contra cremelor sau a lotiunilor din diferite shop-uri, din potriva chiar am o colectie intreaga si le folosesc uniform , dar uneori ma mai las si pe mana mamei mele drage. Mie greu sa ma dezlipesc cateodata de retetele ei fabuloase si frumos mirositoare pe care simt nevoia sa le impartasesc in acest articol.
So .. Incepem cu tenul si corpul , aici am ales o ceva ce pe mine ma ajutat mult , ne fiind o reteta a casei sau cei dar eu le folosesc zilnic : Untul de cacao Untul de shea Nespus de bune , un hidratant pentru piele si ten perfect

20140624-144819.jpg
Eu mi le-am comandat de pe internet de pe un seit bio http://www.naturo.ro cu doar 11 lei 100 gr, este totul natural.

20140624-145024.jpg

20140624-145032.jpg
Mai departe trecem pe par , iar un remediu natural pe care vi l-as recomanda ar fi uleiul de masline, uleiul de ricin sau cel de argan , sunt o minunatie pentru par, si daca nu aveti aceste mici nevoi le puteti gasi in orice shop.
Trecem si la buze , o alte parte a corpului importanta pentru mine , gasind si aici o reteta de-a casei si anume : zahar miere si relaxare , dupa ce apilici aceste doua iti masezi putin buzele apoi aplici un balsam hidratant de la eos sau chiar unt de cacao , iar pentru volum ai nevoie de o periuta de dinti pentru ati masa buzele usor si uniform.

Stiu ca m-am lungit umpic cu scrisul si mi-am promis ca no mai fac , dar odata ce te apuci nu-i mai gasesti sfarsitul. Sper ca imi cititi cu drag aceste tutoriale pe care uni dintre voi sigur le cunoasteti deja dar eu am incercat , Va pup si va imbracisez pe toti, iar la urmator post cred ca voi tine si un giveaway!!

Leave a Reply

