My kind of breakfast.

Mornin’ people , guten morgen leute , ciao tutti, buna tuturor cititorilor.
Presupun ca v-ati baut deja cafeaua nu? Pentru ca tin sa va spun ca eu sunt deja la a doua canā.
Nu pot spune ca am o obsesie oarecum pentru cafea , pentru ca as minti, au fost dimineti in care am inlocuit o canā de cafea cu o ceasca de ceai, doar ca privind programului meu , astazi sunt destul de ocupata si trebuie sa am puterea sa ma intorc tot pe cele doua picioare ale mele.
Tin sa va reamintesc ca de fel sunt o persoana destul de pofticioasa si deseori nu-i pot rezista unui desert sau unui fel de mancare, dar vāzând partea buna este ca greutatea mea este aceiasi si anume destul de scazuta.
In majoritatea diminetilor ,

20140627-113045.jpgora favorabila la care ma pun pe picioare este ora 10:00
In jurul orei 10:10 eu imi beau ceaiul , numai Ceai Verde (un detoxifiant pentru corp si foarte bun pentru slabit),pentru mine a devenit deja un ritual, si asta se intampla cel mai des in zilele relaxante.
Dar revenind si la alte traditii precum Apa plata cu lamaia, o mai pot numi si nelipsita apa calduta cu lamaie. Stiti cat de buna e? Si sanatos …. Sa bei 2L de apa cu lamie pe zi, hmmm ar fi un rasfat pentru corpul vostru. Iar daca nu se pune problema de timp sau de parasit casa intodeauna ma servesc cu o cana de lapte cu cereale , cerealele Fitness , ceva mai bun ca o ciocolata

20140627-112122.jpg
Si da! Aceasta este my type of the Living room, ceva foarte asemanator cu a mea.
Deci sa incheiem si cu aceasta tema , dupa spusele mele, cel mai indicat e ca la micul dejun sa te servesti cu o cana de ceai , un bol cu cereale cu lapte, musai un pahar de apa plata usor calduta cu lamaie, si vei observa ca in timp vei renunta la mult mai multe pofte nesanatoase.

in urma cu 3 zile primisem o invitatie cum se zice din partea situ-lui polyvore , bine inteles ca probabil a trimis-o la mai multa lume, dar eu lucrand mult pe adorabilul lor site, mi-a oferit aceasta invitatie la un eveniment sustinut de polyvore.nu am inteles prea multe din spusele lor, dar tin sa cred ca acest eveniment se va tine intr-un magazin in care vor fi fel si fel de reduceri, iar tot acolo se va tine si un concurs in care castigatoarea se va alege cu o pereche de Heels de vis

20140627-115111.jpg
dar pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati sau puteti accesa direct sit-ul lor. Va pup si va imbratisez si sper sa citi cu drag acest articol

Leave a Reply

