Girls ADVICE!!

20140703-163857.jpg
Buna dragii mei cititori!! Buna si tie draga iulie, mie una mi-a fost dor de tine , sau cel putin de aceea iulie calduroasa.
Cu gandul la voi , gândindu-ma la o idee noua despre un nou articol , imi venise cateva neinspirate ideei (printre care si aceasta) despre care sa va vorbesc. Am ales sa fac ceva nou si anume un “Sfat pentru fete” care sa contina diferite teme artistice dar in acelasi timp si creative sau cum vreau eu sa o numesc “o inspiratie” oarecum.
Poate nu o sa le luati in considerare dar incercarea mereu are si ea un loc in toate. So let’s try.
Dupa cum ne stim, noi fetele purtam oarecum 2 capete cu noi peste tot.
– cel de pe umeri
– si asa zisa GEANTA pe care o purtam peste tot cand plecam undeva.
Dupa cum mai stim , geanta noastra draga ne poarta de grija cateva lucrusoare de care ai nevoie cand pleci undeva , dar oare ai tot ce-ti trebuie acolo?

Ce se afla in geanta mea?

20140703-163811.jpg

So what ‘s inside your bags?
Pot spune ca principalul motiv pentru care ii port mereu o geanta cu mine este pentru simplul fapt ca am o groaza de lucruri de care am mare nevoie
– Nelipsitul telefon
– mascara sau lipgloss-ul meu preferat de la EOS
– guma sau ata dentara
– pachetul de tigari
– deobicei castile sau incarcatorul
Si multe altele pe care le puteti vedea mai jos…

20140703-164751.jpg

Astept sa-mi spuneti ce purtati voi in geanta dupa voi.
Kisses and Love

Leave a Reply

