DAY TODAY outfit

OLA AMIGAS!!

nu va mai intreb ce faceti deoarece probabil dormiti deja , sau nu chiar .. e vara nu ? cu siguranta petreceti .. iar daca tot o faceti , faceti-o sa fie in stil memorabil. kisses!! Eu insa .. mi-as cam dorii să pot însa dormi la ora asta , dar sincera sa fiu m-am cam obisnuit in tura de noapte , i mean , sa scriu pe blog in jurul orelor acestea .. si la fix .. 0:00

dupa cum vedeti , blogul meu este la randul lui in constructii , si da .. m-am gandit sa-i schimb tema deoarece cea dinainte nu-mi ofera tocmai comfortul necesar .. si fara doar si poate am renuntat la ea. Tot ce sper insa este sa il pun deocamdata la punct iar restul CANCAN.

Plictisita de monotonia articolelor realizate in ultima perioada , m-am gandit sa fac ceva nou si anume DAY TODAY outfit. Va suna cumva ceva cunoscut ? si anume titlul DAY TODAY !! si da … m-am inspirat de la al meu preferat WIZ KHALIFA! dar pot spune ca este o idee destul de buna , si anume sa-mi postez diferite tinute pe care le port in articolul day today , iar , gandindu-ma si mai bine , am hotarat ca, daca postarea va avea succes , il voi transforma intr-o pagina bazata numai pe tinutele mele.

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
10531144_752285748143803_1094646990_n 10547547_752285791477132_3757145234577941198_n

vazand peste tot pantaloni scurti – fusta , bineinteles ca nu am rezistat tentatiei si mi-am achizitionat,apoi urmat de tricoul GIVENCHY pe care il ador , si nu in ultimul rand espadrilele CHANEL – LOVE EM LOVE EM LOVE EMjfgjnvf

Leave a Reply

