Get the GOLD look

image

De fiecare data cand imi vine o noua inspiratie pentru un nou articol aici pe blog ma gandesc . Oare cum sa incep? Cu ce?
Chiar si acum !! V-am mai spus oare ca nu ma impac cu “inceputurile” ?
Nu pot spune ca nu-mi plac , doar ca atunci e partea cea mai dificila pentru mine , de exemplu cum e inceputul de relatie , sau o tigare la inceput … Prefer sa trec direct la jumatate.

So, acum ca mi-am gasit cuvintele printe una alta , pot incepe prin a va prezenta noua necesitate pentru fiecare dintre noi.

GOLD FACIAL MASK ( 24krt)
Este vorba despre , masca faciala cu aur (24k) + colagen.
Nu ne intalnim oriunde cu ele , si nici nu gasim in orice supermarket, defapt nu e chiar usor de gasit , si mai ales sa dea si rezultate .
Masca contine pulbere de aur, 100% bio-colagen , acid hialuronic , extract de alge, ulei de trandafir, extract de vin rosu urmate de multe alte ingrediente 100%naturale .
image

Pregatita sa renunt la orice aveam de facut astazi si sa ma ascund sub cearceafuri ..dar cum puteam face asta fara un ceai bun verde natural dis de dimineata si stiind ca acest pachet ma astepta pe noptiera patului. image

image

Mi-am dat seama imediat ce se afla inauntru , si fara sa mai ajung sa ma gandesc la ceva , mi-am clatit repede tenul cu niste apa usor rece, apoi l-am uscat cu un prosop din bambus tamponand tenul, am scos masca din cutie si mi-am asezat-o incet pe fata. Masând usor sa se lipeasca bine. Am turnat peste lichidul de colagen ce se afla inauntru si m-am trantit in pat.
Am lasat-o 40 de minute , iar pot spune ca din primele 10 minute simteam cum actioneaza si cum aurul incetinea pierderea colagenului si elastinului din tesut. Are un miros placut natural , si , pot spune ca as sta toata ziua cu ea pe fata .. Este ca un jeleeuuu.
Dupa aprox 40 minute , am indepartat usor masca de pe ten mi-am clatit din nou tenul cu apa calduta , apoi mi-am aplicat hidratatntul de la Fereto Organics Hydra mat botanical.
Si sunt freshhh , mi-a trecut si cheful de lenevit , yeeey .
Am fugit la sala . Va pup si va imbratisez , am sa va las la sfarsitul articolului toate detaliile de unde va puteti achizitiona masca si ce efecte ofera. Pana atunci enjoy GOLD
image

image

image

image

image

image

image

image

Masca o puteti gasii pe
Efecte: Confera pielii un aspect tineresc si stralucitor, hidrateaza si inlatura ridurile fine, fermizeaza obrajii. Aurul incetineste pierderea colagenului si elastinului din tesut, stimuleaza regenerarea celulara, combate deteriorarile provocate de radicalii liberi, stabilizeaza imunitate pielii si reducerea efectele imbatranirii
Subtiaza fata, modeland-o, albind-o si tonifiind-o. image

Leave a Reply

