Back 2 school!

In fiecare dimineata ma trezesc inaintea atacului. Acel razboi care se declanseaza intre mine si alarma telefonui , cand acesta face contact cu urehiile mele , mainile ataca , nevrand sa-i fac vreun rau telefonului, dar trebuie sa ma lupt cu ecranul pana cand alarma cedeaza.
– A facut-o!!
Oare de ce mereu dupa ce se opreste ma linistesc treptat usor ametita, aruncand si jumatatea de ochii deschisa in telefon . Facebook checked, twitter checked, ma indrept usor spre instagram pana cand .. Alarma incepe asi face treaba din nou dar de data asta imi si transmite ceva .image
Suna racoros, indeajuns incat trebuia sa stiu ca nu era tocmai o idee buna cand m-am hotarat sa raman la maneca scurta . Bineinteles am reusit sa dau peste cap aparatul de cafea, ( mereu o fac) dar abilitatile mele sunt mari si am turnat repede ceaiul in termos , geanta pe brat, iar privirea pretutindeni .. Ok mereu uit cate ceva.

Am incercat sa ma acomodez temperaturii de afara, incercând sa neg feeling-ul cu care ma confruntam .. Mereu incerc sa ma contrazic si sa ma opun gandurilor mele, realmente ele nu incearca dar mereu castiga. Ok , avand partile ei incomode as dorii sa completez . Draga toamna , te rog frumos data viitoare incearca sa vi de una singura.
Nu-mi dormea ca prima zi de scoala sa simt aerul racoros direct piele , ci in plamani. Prima zi de scoala ma aduce mereu cu gandul la ultima , pentru mine fiind aproape la fel doar ca in alte circumstante .. Imi beau si ultima gura de ceai apoi intru in clasa.
image
Fiind prima zi de scoala, mereu adopti o tinuta diferita de celelante , care iti contureaza bine partiile corpului punându-le in evidenta pentru tot restul zilei . Ramai pe tinuta eleganta , care curpinde perechea ta preferata nude de pantofi , o geanta spatioasa in care iti plimbi ipad-ul. Culoarea gloss-ului ramane aceiasi .. Renuntând la un alt strat. Si da , iti plac mult camasile largi , adaugând pe langa si accesorile necesare, si parfumul conform tinutei .

Dati-mi voie sa derulez umpic inapoi .. Deschid o paranteza si spun ( oare sa trec pe dark black ?) Elegantul e preferatul tau , dar mereu optezi pentru casuel , bohemian, chic sau business casuel, la fel de mult iti place si sexy dar niciodata nu ai spune nu unu stil classic. Dar atunci cand le combini? Uneori esuezi , aleteori iti pozezi tinuta .
M-as lasa pe mana unui sacou de un negru usor ametit , unei fuste cu talie inalta , preferabil piele , dar cea Clos ma aranjeaza uniform.
Odata ce mi-am pus la punct tinuta , incerc sa ma concentrez asupra “What’s inside my bag”image
Mereu ma distrez fācand asta . E o ocupatie prin care eu imi administrez lucrurile , fācându-le loc in geanta.
-Asta-i pentru mine, asta este evident a meaa, si asta , si sa nu uit de asta ..
Si incetul cu incetul imi bag toate necesitatile in acea incapere numita geanta.
Sunt singura care crede ca prima zi e mereu cea mai usoara? Iti administrezi rapid si usor tinuta , geanta inca e comoda bratului si bateria telefonului e inca acceptabila.. La fel cum e starea mea de spirit in acest moment ,doar ca usor iritata.
Ma indepartez umpic de la subiect , sarind direct cu o intrebare : Cum va place sa va expuneti la scoala? Care este stilul care va aranjeaza , sau cel in care defilati in fiecare zi pe coridoare?

image

Eu sunt de parere ca fiecare anotimp prezinta o culoare specifica , iar fiind primavara , octombrie , as alege o tinuta maro in degradee, combinate, un maro cream , maro inchis si maro sters, aleg mereu o tinuta cozy , care curpinde un sweater lejer pe corp , si niste cizme de aceiasi culoare.

image

Elegance!!
Fiind un stil mai aparte, ceva mai feminin , si arata bine mereu , pot spune ca as opta oricand pentru o pereche de pantofi stiletto sau la materialul fin a rochitei.

image
Si bineinteles cel Casuel. Nu ai cum sa nu-l indragesti!!Este comod in toate punctele de vedere si ca sa vezi , apelezi mereu la el.

Listen to The Weekend – Often (kygo remix) and enjoy the pics. imageimageimageimageimageimageimageimageimage<

image

Leave a Reply

