The WITCH is in

10726543_804879986217712_909063613_n

– I was there .. I know it , in the kitchen, right there.
A part of me was in the kitchen and the rest of my mind was .. a little too high.
Whaa Happend in that night?

10735669_804880026217708_401815075_n

Predominanta, cu ochii in patru parti diferite .. toate duc la acelasi rezultat , dar inca nestabila , nehotarata si cu mici pretentii .. That’s totally me.
An la rand , asteptam aceasta zi numita ,,Halloween” pentru lipsicioasele , glazuratele , stricatoare de maselele TRICK or TRACK all over the street .. era firesc cum in fiecare an bunicul meu ma astepta cu bostani alesi de el curatati apoi modelati. Mereu imi alegeam favoritii iar pe restul ii dadeam la o parte , doar nu aveam sa-i pastrezi pe toti. ( Bunicul mereu facea prea multi) iar bunica?
Ei bine , ea avea si ea rolul ei , punandu-si tot sufletul in prajituri.Erau atat de bune , dar fiind prea multe aparea aroganta .. din 3 feluri nu puteam alege niciuna dar mereu ma surprindea cu o prajitura facuta separat pentru mine .. pana si in ziua de azi , prefer să am mereu ceva pus de-o parte si doar al meu.

Nici bine nu terminasem cartea de citit , ca deja imi si facusem cadou alta, de data aceasta ceva mai traditional – rustic, ca sa spun asa , din anii de demult , timpuri , ritualuri , moda. E nebunesc cate detalli au iesit la suprafata inca din prefata cartii.
– Unde mi-e termosul?
Aveam de terminat 2 schite .. una despre halloween , iar cealanta despre mine . Deobicei le termin la scurt timp , desenez apoi mai iau o gura , de data asta am avut de aface cu ceva racoritor, dar peste timp sa mai incalzit , sau am avut eu grija sa il incalzesc la temperatura mainilor.
Oare daca as incepe să-l descriu in mici amanunte, voi deveni prea confunza?

Zgomotul dinaintea furtunii , bataia de cap toate incepeau sa dispara usor .., doar nu vorbim de o bautura ieftina nu?

(dati-mi voie sa mentionez faptul ca nu agreez deloc bauturile alcoolice) Refuz sa gust macar ,doar pentru a le face unora pe plac sau de a se simte bine , prefer sa raman pe uscat , si nu ma refer la starea de ameteala.

Nu ma puteam aduce deloc in stare , in starea aceea extanta de vineri in care eu ma bucur apoi scot un pix sau de preferat telefonul si incep sa-mi notez cele mai noi ideei .. cum ar fi azi . Tot ce stiam era ca aveam sa respect ritualul de halloween , stiti voi , some crazy costumes , bold make-ups .. etc …dar cu toatea astea mereu te recurgi la un alt pahar de sampanie .

– Shots nigh?

Aveam sa ii citesc mandria pe fata , ochii ii straluceau , si totusi l-am tinut in suspans.

-Depinde cum vrei sa gusti.

Ok, pentru un moment am reusit sa-mi bag prietenii in ceata . Nu se asteptau tocmai la asta , dar am reusit sa le captivez atentia . Le-am facut cunostinta cu primul meu Milkyway tocmai luat de pe foc pus la racit , apoi gustat.

Era de-un verzui mai inchis , potrivit atmosferei , plus de asta ne jucam rolurile corect . Al meu fiind unul mai diferit , m-am asigurat ca acea cleioasa dar gustoasa bautura verde va multumi pe toata lumea .

intr-un final am reusit sa transform acesta poveste de halloween intr-una cat se poate de reala , doar gustand din potiunea mea magica . Who wanna Try?

tumblr_ne2clhtYlk1s07jcxo1_500

tumblr_mr3h3pVgkY1qgxy6bo1_500 tumblr_nbplozIC3X1qm9xogo1_400 tumblr_nbpme4CKKQ1qm9xogo1_1280 tumblr_nbymrooeWs1qm9xogo1_500 tumblr_nc9inj2yt71ti6m1io1_1280 tumblr_ncjhggwdUF1qm9xogo1_1280 tumblr_ncjimnj8M81qm9xogo1_500 tumblr_nckftstGPr1qm9xogo1_1280 tumblr_nckglzYu3i1qm9xogo1_1280 tumblr_ncmp1mzjmp1sj4zsfo1_500 tumblr_ndnhe7fNHG1tkxvc9o1_1280 tumblr_ndqeox5FIJ1shcqiqo1_1280 tumblr_ndt0zmw73A1qc4198o1_1280 tumblr_ndtk3hliS71qm9xogo1_1280 tumblr_ndtkiaBDPn1qm9xogo1_1280 tumblr_ndtlmoHIRS1qm9xogo1_500 tumblr_ndtmbsTkP71qm9xogo1_1280 tumblr_ne5pzvE4uK1s6i5syo1_400

IMG_1167.PNG

IMG_1168.PNG

Leave a Reply

