Next stop – 2015

10863577_834053906633653_1195810025_n

o balanta – cam asa as putea descrie anul 2014 intr-un cuvant . O limita interioara si una exterioara.  Totodata una pe care doar eu o puteam simti dar altii o puteau vedea , si ce daca? Oricum am facut numai ce am vrut.

Spre inceput m-ar tenta sa ma bag putin in argumente in legatura cu primele luni din 2014, dar ce rost are cand le pot lasa pe sfarsit .

Balanta aceea care se desfasoara Intre mine si realitatea . Oare unde am ramas? Deoarece pot spune ca am ramas undeva pe la sfarsitul lui aprilie. Si aici am si vrut sa ajung . Deschid inca o paranteza sa reformulez spunadu-va ca aceasta balanta a tinut in frau 2 vietii , una pe pamant si una departe de realitate .

Am sa incep cu inceputul (bineinteles) si acest “bineinteles” il puteti percepe in doua feluri , nu de gustat , ci de inteles .
Incepusem cu bine anul 2014 dar oare tot la fel de bine il voi sfarsi? Pentru ca as prefera sa fie loc de mai bine , ca sa nu vorbim de anul ce vine , ca musai va fi un an mai bun .
Primele luni din an au fost ceva nimic iesit din comun . Doar , doar esentialu .
Studiile acelea peste care treceam fara sa ma chinui foarte mult , dar in rest imi rezervam timpul pentru “El” .
Da eram foarte indragostita!

Trecusem si aceasta perioada a timpului prezent in trecutul apropiat . Ce ma determinat sa-mi schimb viata ?
Well…..

Puteam spune ca inca eram lucida si cu picioarele pe pamant . Aveam sa-mi termin studiile scolare fara nici un alt gand , ma invinovateam doar de faptul ca eram usor influentabila , dar imi placea anturajul in care traiam .
– 2! La inceput am fost doar noi doi . Eu si prietenul meu cel mai bun . Am fost incurajata oarecum dar aveam si o dorinta aprinsa in mine.
Puteam accepta ideea ca toata aceasta “pofta aprinsa” a inceput din cauza unui italian dupa care eram intr-o suferinta continua.

Apoi ne-am inmultit am ajuns sa fim 3 . Ce-i trei dopati , nu-mi placea deloc cum suna dar adoram starea acceea de euforie . Si ne-am oprit la 4 .
4 Persoane .

Fara nici un gand , viata mi se schimbase complet , nu de pe o zi pe alta dar pe la o luna la alta .
Nu vreau sa te bag in eroare dar pentru a-mi intelege povestea mai bine , pentru a intra cu mine in experientele de viata prin care am calatorit , hah , prin Trip-urile verii prin care am ajuns , tot ce aveam in cap era – OK , da muzica la maxim , mai facem una. Drept urmare daca esti pregatit sa-mi intelegi macar o parte din aventurile pe care le-am trait in acest an te-as ruga sa iti aprinzi un JOINT si apoi sa-mi citesti povestea .

Perseverenta, inca nu renuntasem la a stii mai multe decat faceam , stiu nu au nici o legatura una cu alta, exact la fel era si viata mea , usor complicata dar mai presus de toate departe de realitate .
Unde disparuse toate amintirile mele ? Miciile detalii pe care le aveam mereu in cap , cum ar fi ziua ora . Totusi pana si dupa astea , inca sunt dispusa sa tin un discurc al vietii , sau nu.
Intrasem intr-o lume HIGH odata cu inceputul verii. Cunoscusem noi persoane cu care aveam sa ma confrunt , noi oboiceiuri , o noua generatie . Refuzam sa mai mananc cereale la micul dejun , cum ma puteam satura din atat?
Apetitul a inceput sa imi creasca de pe o zi pe alta, dar ramasesem la greutatea mea normala .

Aveam o destinatie propusa , decenta , aprinsa , dar departe de realitate . Nu intodeauna ma gaseam in mine si atunci am devenit o iluzie . La figurat , deoarece inca faceam o impresie buna .

29 Mai – pentru voi o data ca oricare alta , dar pentru mine un gand bun care ma duce departe , ceva pozitiv ceva realist .
Mic de statura , placut ochiului , usor amabil si cu gropite . Il admirasem inca din prima faza cu coada ochiului era predestinat era ZEN!!
Pana in faza incipienta ar trebui sa fiu recunoscatoare , toata aceasta atmosfera placuta in preajma lui a ajuns sa fie o poveste de dragoste frumoasa.

“Se invarteau peretii ” , “ma miscam in reluare”, “simteam fiecare sunet pana in maduva oaselor” , adoram tripurile dozei de la prima ora a diminetii pana la ultima . Si v-am spua oare ca mereu aveam o problema cu ochii .
Ticalosii ochi care mereu ma dadeau de gol , mereu mi se inroseau si erau aproape spre inchisi , mereu ma salvam cu vizine (picaturi de ochi).
Traiam mai mereu prezentu in sine si nu in fapt , pentru ca mereu uitam – cat era ceasu ce zi era , mai exact pe ce lume traiam .

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/3bb/49253327/files/2015/01/img_2268.jpg
Totul avea gust . Mancarea era mult mai buna , muzica o auzeam altfel mai intens , totul , oamenii , la scoala , totul era mai frumos . Dar asta dura 2 ore pana se termina efectul , si ce putea fi frumos daca mai mereu uitam tot ce faceam , eram in acea stare in care nu eram lucida nici sa tin minte o propozitie , cum am trecut printr-un semestru fara ca profesorii sa-si dea seama de ce faceam? Paiul in baiile scolii erau cele mai agitate , cele dupa scoala cele care te facea sa-ti doresti sa ajungi acasa si sa dormi , iar cele de weekend puteam spune ca m-au cuprins in totalitate .

Am dat play la melodia “Medicated -Wiz Khalifa” pentru a intra mai bine-n stare . Puteam spune ca aceasta melodie era imnul la ceea ce practicam zilnic in cantitati mari timp de aproape un an .

Amintiri de peste tot , din diferite tari si orase . Am cunoscut dealeri mai multi decat prietenii pe care ii aveam. Praga – unul dintre orasele care m-au facut sa-mi las o parte de suflet acolo . A fost prima experienta pe plan euforic.
Tot ce stiam era ca nu suportam sa astept . Chiar daca era sa intru de una singura in misiuni pot spune periculoase m-am descurcat si am invatat cu ce se mananca aceste lucruri . Am trecut prin multe , am calatorit si la figurat si la propriu . Am simtit pe pielea mea de la cele mai mici substante la o treapta mai sus .

Am sa incerc sa pun punct sa-mi deschid carnetelul cu dorinte si sa incep sa notez – 2015 NEW YEAR, NEW WISHES, NEW ME!!!!
Am refuzat sā va induc in eroare printr-o cale mult mai aprinsa cu , cuvinte sofisticate si care trebuie cautate in dex . Am ales varianta simpla , sincera , concreta . Una lunga dar frumoasa pentru mine , o lectie de viata .

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/3bb/49253327/files/2015/01/img_2269.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/3bb/49253327/files/2015/01/img_2270.jpg

Happy new year everyone !! Stay positive , be Happy!! .

Leave a Reply

