SOME ordinary details..

Un calduros bunā tuturor cititorilor si scriitorilor , fara prea mari pretentii deoarece si pentru cā imaginatia mea e pretutindeni , ma voi limita la ce gandesc si ce dreg (stiind faptul ca de multe ori , ori ma bag prea mult in detalii, ori chiar incep sa devin o iubitoare a povestiilor si a descriilor)

Da , intradevar ma cuprins realitatea , chiar si aceasta paranteza ma cuprins , face parte tot din ce gandesc eu.

Ignorând vremea de afara , nu e ca si cum m-as izola in casa , dar chiar nu-si are rostul , nu in forma aceasta . Am ales partea in care imi iau avant intre perne si cearceafuri , sar in sus odata cu ele (mereu fac asta) intre timp ador sa-mi ating usor picioarele unu de celelant , parca voiam sa ma asigur ca sunt ale mele .. Sunt insa constienta de tinuta pe care o port , ma duce undeva cu gandul la ceva cald , o zi de primavara cu gust de vara , fumul de tigara completeaza perfect filmul in care eu imi sunt propriul personajul principal .. Doar e filmul meu .
Deseori am tendinta sa scriu la timpul trecut , motiv ? As raspunde tot cu o intrebare dar prefer sa pun punct . Mi-am acoperit jumatate de trup cu marginea plapumei .. Puful de gasca dā perfect pe pielea mea fina .

Stiti si voi pozitia aceea de stati intinsi pe spate cu telefonul deasupra capului , eu am abordat-o imediat ce am facut contact cu patul. Degetele mele alearga pe ecranul telefonului , dau niste “heart” pe weheartit .. Musai sa impartasesc pozele cu voi , e ca si atunci cand eram mici . Nu ne placea sa citim carti fara imagini , de ce ai citi un articol fara poze.

IMG_2853

IMG_2855

IMG_2850

IMG_2849

IMG_2854

IMG_2852

IMG_2851

Culmea ironiei .. De fiecare data (hotarata) imi propun sā ma uit la un oarecare episod din serial (niciodata nu stiu la care am ramas) si bineinteles nici pana in momentul de fata nu i-am dat play, iar cand o fac pe la jumatatea episodului patrund in visele mele , trezindu-ma cu, castile in urechi si laptopul in brate .
Imi place sa fac baloane de guma in timp ce calatoresc pe instagram .. Sa ma filmez de una singura pe snapchat , sau sa ma stramb la fiecare postare de pe facebook.
Si acum am gemut!
Rasfoiesc o carte , doar pentru mirosul ei “invechit” , uneori mintea si gandurile mele se ghideaza dupa miros , fie ca e vorba de un film placut sau mai putin .

Tocmai am citit un quote foarte interesant pe care am sa-l impartasesc cu voi.

“Orice prost poate critica si condamna, dar e nevoie de caracter si control de sine pentru a fi intelegator si iertator”

Ar trebui sa ii multumesc lui Dale Carnegie , deoarece tocmai ma facut sa-mi doresc sa-mi construiesc propriu meu quote .

IMG_2857

La sfarsitul articolului veti gasi quot-ul gandit de mine ca sa spun asa .

Intre timp am dat de o pereche de ochelari must-have .

IMG_2858

IMG_2859

Ar cam trebui sa ma opresc din scris , bateria telefonului cedeaza si ea , cine a spus ca iphone-urile sunt bune?
Painea prajita ma asteapta langa pat si cam atat. Odata cu terminarea articolului , sunt gata sā ma
retrag pentru a imi face ritualul serii . Un alt motiv pentru care urmatorul articol va fi despre asta .

Va pup si va imbratisez , si sa nu uitati sa aruncati o privire la urmatorul citat gandit de mine . Astept si alte citate gandite de voi la adresa de mail nofashionname@yahoo.com

IMG_2856

Leave a Reply

