The Rain !

The Rain !

           How I see and feel the rain.

           O creatie pura , un tablou si un sentiment pe care noi oamenii il iubim mai mult sau mai putin . Chiar daca uneori , si subliniez uneori , apa aceasta curata , care formeaza totodata stropi , care cad de pretutindeni (cam asa vad eu) sunt deranjanti atunci cand fac contact cu pielea noastra, parul in special, sau hainele , oarecum ne enervam dar ne trece, adica cum poti fi suparat pe o creatie atat de frumoasa data de dumnezeu . Eu una iubesc ploaia , iubesc sa stau in pat cu ochii inchisi si sa aud cum stropi de ploaie se lovesc de pamant , parca ma inspira … apoi expir . Totodata iubesc sa privesc ploaia de pe terasa cu o carte in mana apoi sa intru printre randuri ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Ce ne-am face noi daca nu ar exista ploaia? Sunt zile in care as da o zi calduroasa de vara pe una ploioasa sau chiar una friguroasa de iarna . Imi este draga fiecare vreme, temperatura si anotimp in felul ei , dar avand in vedere , ca este miezul noptii, inceput de toamna , eu putin confuza, dar in acelasi timp fericita pe dinaintru .. Iar pe final , patura care a dat culoare acestei seri este … PLOAIA. Draga ploaie , iti multumesc ca existi , Te iubesc , cu drag eu (un individ) care te admira si te apreciaza.

Leave a Reply

